zaterdag 29 augustus 2009

Award


Vandaag kreeg ik een award van Adrina..!! Dank je wel Adrina..!!

Nu komt het moeilijkste..ik moet 7 dingen over mezelf vertellen..nou daar gaat ie dan..
1: Ik ben een huisvrouw en zorg voor twee dochters , een man..en onze vis speedy.

2:Naast het kaarten maken mag ik ook graag computeren of in de tuin zijn al gaat dat laatste steeds lastiger door dat mijn rug dan vervelend doet.

3:Ik ben nogal van het opruimerige typ die altijd alles netjes wil hebben in huis.

4. Ik woon samen met mijn gezin in een twee onder een kap samen met mijn ouders. Waarmee we ook een grote tuin mee delen ( wel apparte zitjes en zo hoor) maar we kunnen heel goed door elkaar lopen maar ook weten we precies waneer we dat niet moeten doen.

5: Verder ben ik ook nogal huiselijk en ga dus niet veel weg..( moest eigenlijk wel wat meer..)maarja ik hou daar gewoon niet zo van..

6:zo we zijn al bij 6...nou ik moet eigenlijk ook nog een aantal kilootjes afvallen..ben nu een beetje te zwaar..maar als mijn voet(ontsteking) weer beter is wil ik weer aan de wandel..dat vind ik dan ook nog wel leuk. Je bent bij ons zo in de Holterberg daar kun je lekker wandelen.

7.Eerlijk gezegt ben ik een type die eigenlijk alles wil maar er niks van komt hahaha..

Nou dat was wel moeilijk hoor maar ik heb er wat staan. Ik ga het ook niet weer overlezen want dan ga ik weer wat schrappen en dan is het spontane antwoord weg...

Ik geef deze award door aan:
Sandra
Anja
Tanja
Alina
Janny
Mirjam
Marianne

Dames veel plezier ermee.....!!!!

6 opmerkingen:

Anoniem zei

Hey leuk om te lezen,ik had deze award dus ook he,vind het wel grappig,zo leer je mekaar nog beter kennen,groetjes Joke.

Anja zei

Goedemorgen Janet,
oh vind het weer geweldig!!!!!
Ga hem straks op mijn blog plaatsen.Enne bedankt he,gr fijne zondag Anja;-)

Anja zei

Oeps geen award???plaatje van de award ontbreekt???Of is het gewoon 7 dingen vertellen over jezelf,gr Anja;-)

scrapgirlmarianne zei

Hoi,

Ohw wat lief zeg!! bloos ervan haha...
even rare vraag maar ik kan dit gewoon kopieeren en plaatsen en dan de vragen dus benatwoorden?
Kan veel maar soms snap ik er niet veel van hihi.

Zal het eerst proberen maar SUPER bedankt!

Liefs marianne

Alina zei

dank je wel, Janet, ik vind het leuk dat je aan mij denkt!
groetjes, Alina

Sandra zei

Dank je wel Janet !heel lief!

Groetjes San.