woensdag 26 augustus 2009

"bosje"rozen

Nou dit is niet echt een "bosje"dit is een BOS rozen. Ik heb de magnolia ingekleurd met distress inkt en heb dat eens gedaan op "fijn"aquarel papier. Op de rozen heb ik een beetje glitter gedaan. En over de afdruk heb ik wat glimmer mist gesprayt. Helaas kun je dat niet goed zien op de foto. Het papier wat ik gebruikt heb is voor mij onbekend...De tekst stempel is van marianne design. Verder heb ik er rozen bijgeplakt en wat pareltjes. Hier zie je nog eens de roosjes die ik er bij heb geplakt. Ook maak ik van draad er van die krulletjes bij. En zo hier en daar een blaadje.
De kaart heb ik gemaakt voor een tante van mij die 80 wordt. Ik hoop dat ze hem leuk vindt en dat ze het begrijpen dat ze geen mondje heeft..al begrijp ik dat zelf ook niet echt..hihihi..
Als iemand weet waarom ze geen mondje heeft laat het me weten want daar ben ik heel benieuwd naar!!

tot gauw...

16 opmerkingen:

Janny zei

suupers Janet en ik weet wel zeker dat ze hem mooi vindt ondanks dat ze geen mondje heeft...hihih

mildred zei

Hoi!!

wat een mooie kaart weer!!
ik snap die mondjes ook niet van magnolia!!! maar goed schattig zijn ze wel he!!

groetjes!!!!

Trudy zei

WOW!!! wat mooi Janet.
Groetjes Trudy

Marley zei

Hoi Janet,
Mooie kaart heb je weer gemaakt.. Ze zal er vast erg blij mee zijn.. heel mooi gedaan met de roosjes en je magnolia is ook erg mooi ingekleurd.. vraag mij niet waarom ze geen mondje heeft, want zou het echt niet weten haha.. xx Marley

Erika zei

Een supermooi kaartje weer Janet!
Ik heb een hele tijd geleden een keertje op Clubs gelezen waarom ze geen mondje hebben. Iemand had dat gevraagd bij Magnolia, maar ik ben 't eerlijk gezegd vergeten... misschien weet iemand anders het nog?

Groetjes Erika

RosesMarijke zei

Wel lekker rustig hoor als iemand geen mond heeft...hahahaha

een heel mooi kaartje!!

Sandra zei

Wat en super gaaf kaartje weer heb je gemaakt!
Ik weet ook nie waarom ze geen mondjes hebben ,jammer he dat ze geen mondjes hebben..!

Groetjesss

Sandra zei

nog een keer...je vorige 2 kaartjes zijn ook al zo leuk!(zie ik nu pas..)

Francis zei

Wauw, wat een mooi kaartje...
Ik denk zelf dat ze geen mond hebben zodat ze geen emotie (vrolijk,verdrietig,boos enz) weegeven, en het vrij blijft voor ons om de boodschap van het kaartje te verzinnen... Met een verdrietig magnoliaatje kan je geen verjaardagskaart maken.. klinkt logisch toch? Hihi!

Groetjes,
Francis

Riet zei

Ohhh Janet,wat een schitterend kaartje,prachtige stempel,heel mooi in gekleurd.
Prachtig papier,mooie roosjes.

Liefs Riet.

Corry zei

Hoi Janet
Je kaart is weer erg mooi en de stempel is leuk.
Ik denk dat de bedenker van magnolia niet van kletsen houd en daarom bewust de mond heeft weggelaten hahaha.
Hugs Corry

*Ellen* zei

wat een gave kaart prachtig

Nicole Verkooijen zei

Janet. Ik heb hier maar 1 woord voor WAAUUWWW !!!!!!!!!

Carla D zei

Heeeeeeeeel mooi!

Groetjes Carla

M@rtine zei

Hoi Janet,

Wauw wat een leuke kleuren heb je gebruikt!! en super leuk en lief kaartje!!

Veel plezier met de afdrukjes, heeft even geduurd....
Liefs Martine

Jacqueline (Sjakkie) zei

Hij is super! Heel erg mooi.
Groetjes van Jacqueline