vrijdag 16 oktober 2009

A day to Celebrate

Nog weer lekker gefrutselt vanmiddag...het weer was hier toch nat en waaierig dus buiten was het niet echt aangenaam. Nadat ik even lekker naar de kapper was geweest heb ik heerlijk aan mijn bureautje gezeten. Daar heb ik onder andere deze kaart gemaakt. Het is al een ouder stempeltje van Magnolia maar nog steeds leuk! Ik heb haar ingekleurd met distress inkt.
Het papier is van Basic Grey. Verder weer een paar bloemen en mijn hoekpons was ook weer van de party...

Bedankt voor het langskomen en een berichtje achterlaten mag natuurlijk altijd!!

Een heel fijn weekend!!!

Liefs,

19 opmerkingen:

Thea zei

Hoi janet, hij is weer schattig.
Ik heb net de nieuwste kerst magnoliaatjes besteld, ik kan niet wachten tot ze binnenkomen, want het blijft leuk om met ze te werken.

Groetjes Thea

Anoniem zei

ziet er erg mooi uit! Is het moeilijk met distress inkt werken?

Corry zei

Hoi Janet
Wat is hij weer schattig.
Hugs Corry

Jacqueline (Sjakkie) zei

Wat een super mooi en schattig kaartje Janet! Echt super!
Groetjes van Jacqueline

Angelique zei

Prachtiggggggg! hele mooie kleuren zo bij elkaar!! en die magnoliaatjes tjaa... het blijven mijn favorieten!!

Bianca zei

Wat een super kaart. En dat inkleuren met distress ziet er geweldig uit. Ga het denk ik ook eens proberen.
Groetjes,
Bianca

Erika zei

Moooooiii weer zeg!
Het was inderdaad heel goed freubelweer gisteren.

Groetjes Erika

miranda zei

wat een schattig kaartje weer janet

Mirjam zei

Hoi Janet,

Wat een prachtige kaarten heb je weer gemaakt. Echt super.
Gisteren heb ik ook geknutseld maar veel Erika geholpen en zelf weinig gedaan maar dat geeft niet.

Een heel fijn weekend.

Groetjes Mirjam

annemarie zei

een mooi kaartje weer Janet, prachtige kleuren en erg mooi ingekleurd.

groetjes Annemarie

scrapgirlmarianne zei

Erg lief en mooi kaartje weer!
Fijn weekend.

groetjes Marianne

Anoniem zei

Jaaa ikke,ikke ben bijna jarig haha,nah ja bijna,3 januari,wat een hele mooie kaart weer Janet,mooi papier en kleurtjes,fijne zaterdag,groetjes Joke.

Trudy zei

Wat een prachtige kaart Janet!!
Groetjes Trudy

M@rtine zei

Hoi Janet,

Waauw zeg, dit is echt een heel mooi kaartje geworden en heel erg mooi ingekleurd! Echt super!

Leuke foto heb je trouwens staan!

Groetjes Martine

Sandra zei

Oooh Janet wat heb je dr weer mooi ingekleurd!!stuur maar op hihihi

Groetjes san.

Anja zei

Wat een mooie kaart en weer een geweldige stempel.
jij ook een fijn weekend,gr Anja

Paula zei

Wat een super mooie kaart en papier. Ik vind de kleuren bijelkaar erg mooi.
Fijne zondag Paula.

Janny zei

weer een schitterende kaart Janet!

mildred zei

wat een gave kaart zeg!! Jij maakt altijd zulke fantastische kaarten, ongelooflijk!!

groetjes mildred