donderdag 22 oktober 2009

Forever Friends

Toch zijn dit ook ontzettend leuke en lieve stempels!!! Ik heb het ingekleurd met distress inkt .
Het papier weet ik niet meer want dat heb ik al heel lang liggen. De randjes heb ik gesponst met een beetje rode inkt en natuurlijk weer wat bloemetjes...Bovenaan heb ik nog een scheurtje gemaakt die ik met een nietje weer vastgemaakt heb. Ook zit er bovenaan bij de bloemen nog een swirl met glitter erop.
Ik hoop morgen nog weer wat te plaatsen en dan misschien met een iets langer krabbeltje..ik heb nl vandaag de kids van mijn schoonzus op bezoek gehad en vanaaf komt er een vriendinnetje logeren dus even andere dingen te doen..
nou..misschien tot morgen,

Liefs,

17 opmerkingen:

Amarins zei

Wat een vreselijk lieve kaart, prachtig gewoon.
Groeten,
Amarins

m@deliefjuh zei

wat een super schattig kaartje. erg mooi gekleurd zo! moet ik ook eens gaan proberen met distress inkt :)

Janny zei

dat zijn zeker weten hele lieve stempels....mooie kaart Janet!

Alina zei

een prachtige kaart, Janet, heel mooi afgewerkt!
groetjes, Alina

Anoniem zei

het is weer een heel leuk kaartje geworden,leuk ook die forever friends stempel

Trudy zei

Wat is dit een prachtige kaart Janet.
Groetjes Trudy

Jeanet van der Lee zei

Heel goed gelukt joh! Het lijkt zo simpel he zo'n beertje inkleuren, maar ik vind dat het juist door al die lichaamsdelen van dezelfde kleur het nog vies tegenvalt om een mooi resultaat te krijgen.
Mag ik misschien vragen welke kleuren distress inkt je hebt gebruikt hiervoor???

Paula zei

Je kaartje is weer mooi. En die FF-stempel is geweldig, ik vind ze zo leuk.
liefs Paula.

Jacqueline (Sjakkie) zei

Wat een schatje en je hebt hem erg mooi ingekleurd, super!
Groetjes van Jacqueline

*Ellen* zei

wat een lieverd prachtig in die kleuren, en een heel leuk detail met dat nietje, en succes met alle kids

Ilonka zei

Hoi Janet een prachtige kaart. En zo mooi ingekleurd . Toppie hoor!

groetjes Ilonka

Creatieve handgemaakte kaarten zei

Erg leuke kaart janet!

Groetjes Ida

CraftyC zei

Beautiful card Janet, love the flowers
Clairex

Angelique zei

getsiedemmmmmeeee al weer zo'n verschrikkelijk mooi kaartje pffff... hier komt ff niets uit mijn handen, hondje, kids krijgen vakantie dus even afkicken:p

Bianca zei

De stempel vind ik prachtig. En dat nietje vind ik een heel leuk idee. Ga ik zeker een keer gebruiken.
Oja .............. je kaart is super mooi.

Judith zei

Een heel mooi kaartje en een hele lieve stempel!
Groetjes Judith

Anoniem zei

Helemaal lief,ik heb dat papier ook,is 29th Street Market toch,haha,heb je de nieuwe kerst Magnolia`s al gezien,zo wauwwww!!!groetjes Joke.