woensdag 4 november 2009

Magnolia met plu

Mijn dochter vond dat ik met deze stempel maar eens een kaartje moest maken..
Nou hij is wel erg toepasselijk want het regent hier....(haha lekker binnen frutselen)...
Het papier is van cosmo cricket en heeft mooie herfstkleuren die ik hier wel bij vond passen.
Ingekleurd heb ik haar weer met distress inkt. En natuurlijk weer wat bloemetjes en blaadjes.
Hebben jullie ook zo`n moeilijke mc gill takkenpons?? Die kun je alleen maar door heel dun papier ponsen..nee geef mij maar de ek of de martha steward...die zijn wat steviger..zo dit moest ik even met jullie delen...
Nou ik ga lekker weer aan de freubel dus wie weet tot morgen,

19 opmerkingen:

Creatieve handgemaakte kaarten zei

Hoi Janet!

Prachtig kaartje heb je gemaakt.

Groetjes Ida

Karin zei

Superkaart Janet. Hie schijnt de zon... voor zolang het duurt, want donkere lucht komt er al weer aan... Bah... sch..tweer... jasses
Met die pons ben ik het helemaal met je eens. Mcgill komt amper door cardstock terwijl Martha St. daar geen moeite mee heeft...

Jolara zei

wow mooi weer, leuk die bloemen.
GR Joyce

Jacqueline (Sjakkie) zei

Jippie, echt weer een Janet kaartje, hij is super!
Groetjes van Jacqueline

Sandra zei

Hey janetje !

Ja de stempel is idd wel errug gepast vandaag !wat een blegh weer vandaag!

Maar je kaartje is leuk hoor!

*Ellen* zei

yep hier is het ook baggerweer, maar van jou prachtige kaart worden we gelijk weer vrolijk, en ja ik vind de mc gill ook een echte takkepons haha

m@deliefjuh zei

wauw hij is prachtig hoe je dat gedaan hebt zo. ook erg leuk met die bloemen zo!
super!

Trudy zei

Janet je kaart is weer prachtig . Groetjes Trudy

mariska zei

Hoi Janet!!

Via via kwam ik op je blog.
En zag ik meteen dit kaartje. Hij is echt een plaatje zeg!! Super leuk!!

Fijne avond nog!!
Groetjes Mariska

Janny zei

hij is superleuk Janet en ja hoor hier nog zo'n pons...ik pons hem alleen maar door dun papier...maar van die andere ponsen is het takje wel minder fijntjes vind ik.

Adrina zei

Leuke kaart hoor.

Ik heb de Mc Gill pons pine, maar die ponst gewoon door cardstock hoor!.
Jammer dat het met die van jou niet lukt.
Heb je al eens een paar keer door alu folie geponst?
Wil ook nog wel eens helpen.

groetjes Adrina

M@rtine zei

hahah met recht een "takken" pons, ik heb het net andersom met die merken, misschien een idee om te ruilen.... nee hoor maar het is wel zonde van die ponsen.

Je kaarten zijn beide weer erg mooi geworden!!

Gezellige avond,
liefs Martine

creacora zei

Hoi Janet ja dat is heel toepasselijk kaartje ben me toch nat geregent vandaag bah niks aan maar dit kaartje is super mooie kleuren !!!
xxx Cora

Christina zei

Prachtige kaart Janet!

Bianca zei

Ik vind het weer een hele mooie kaart. Volgens mij val ik in herhaling. Ook de ze kaart is gewoon weer af.

RosesMarijke zei

Wat een schitterend kaartje en de kleuren vind ik ook heel mooi!!

Paula zei

Een hele toepasselijke kaart met dit rotweer. Je dochter had het helemaal goed dat je daar een kaartje mee moest maken, erg mooi geworden.

Ik heb geen last met mijn pons en ga gewoon door de cardstock.
Al moet ik toegeven dat de Martha
Stewart ponsen geweldig zijn maar die hebben niet dit takje.

groetjes Paula.

mildred zei

wat een mooie kaart weer! lekker toepasselijk inderdaad dat stempeltje want hier regent het ook weer vandaag volop!!
groetjes mildred

Anoniem zei

Wat een leukkie en idd niet een fijne pons,de mijne floepte zo uitelkaar,heb gelukkig wel een nieuwe gekregen,groetjes Joke.