zaterdag 19 december 2009

de allerlaatste!!!

Dit zijn mijn allerlaatste kerstkaarten...ik heb er genoeg van!! Hahaha.. nee hoor..ik zou er best nog wel wat kunnen maken maar ik ben er niet meer nodig. Ik ga me nu even bezig houden met het versieren van Merci doosjes want ik moet nog wat mensen bedanken. Ook een leuke bezigheid...
De kaarten zijn allemaal gemaakt met het papier en stempels van Magnolia. En nee..ik heb het papier nog niet op...dus wat dat betreft had ik er nog wel wat kunnen maken..
Inkleuren heb ik weer met distress inkt gedaan en af en toe een beetje Vivid! inkt.

Op deze kaart heb ik papier van Making Memories gebruikt...een keertje wat anders hihi...
Verder natuurlijk weer mijn favoriete bloemen en wat veertjes en takjes en frutseltjes.
Nou ..ik ga nu nog even aan de poets en dan ga ik vanmiddag lekker warm binnenblijven want ik vind het mega koud dus......knutseltijd!!!
Fijn weekend allemaal en hopelijk tot gauw,

21 opmerkingen:

Creatieve handgemaakte kaarten zei

Hee janet,

Prachtig kaartje zeg!
Vind je kaarten altijd erg leuk!

Groetjes ida

Erika zei

Ook deze zijn weer zooooo moooooiii!

Groetjes Erika

*Ellen* zei

ohhh wat een stel beauty's zijn dit weer schitterend

Bianca zei

Jemig wat zijn ze weer mooi. Enne van mij mag jij nog heel veel kerstkaarten plaatsen, want ik vind ze geweldig.
Groetjes,
Bianca

Trudy zei

wat een prachtige kaarten weer Janet!!!
Groetjes Trudy

Riet zei

Ohhh wowww Janet,wat een schitterende kaarten zeg.
Wat zijn ze toch lief die stempels,ik wil ze ook weer meer gebruiken.
En je papier is zo mooi,met je bloemtjes.
Echt geweldig meis.

Liefs Riet.x

daantje zei

Wat een prachtige kaartjes zeg en wat kan jij goed inkleuren met distress zeg ik ben gewoon jaloers.
groetjes
Daantje

nicolet zei

De laatste kerstkaarten van dit jaar zien er nog steeds geweldig uit Janet!!! Succes met je merci-doosjes!!

creacora zei

Schitterend alle drie !!! heerlijk om naar je kaarten te kijken meis !!

m@deliefjuh zei

ze zijn in 1 woord helemaal geweldig! prachtig gemaaakt!

Jacqueline (Sjakkie) zei

Ze zijn alledrie echt weer geweldig mooi Janet! Ik ben benieuwd naar je volgende creaties.
Groetjes van Jacqueline

Anoniem zei

Ze zijn alle 3 weer super schattig,groetjes Joke.

Karin zei

Wat een leuke ideetjes voor de magnolia's! Helemaal leuk!!

Doe je ook mee met m'n candy?
Liefs, Karin

elly zei

wouwwwwwwwwwwwwwwwww wat een GAVE kaarten
toppie hoor
mijn favoriet is de zingende magnolia
wat een mooie stempel

groetjes elly

Sinikka zei

Je kaartjes zijn super geworden. Nu kerst nadert ben ik benieuwd naar je niet kerst projecten. Dus tot binnenkort.
Fijne zondag
Groetjes Sinikka

Angelique zei

wauuuw weer van die prachtige kaarten zeg!! helemal toppie! en zon gaaf papier,daar kun je ewoon niet van afblijven......

Linda zei

Het zier er super uit allemaal.

Groetjes Linda

Sandra zei

oh oh ...wat zijn ze weer mooiii!!

Ann zei

Schitterende kerstkaarten !!

groetjes Ann

Alina zei

ze zijn prachtig, Janet!
groetjes, Alina

Francis zei

Wat een prachtige kaarten!

Groetjes,
Francis