zaterdag 5 december 2009

Dit keer geen kerstkaart

Dit keer geen kerstkaart maar een stempeltje van Elisabeth Bell-Pen Pal.
Ook dit zijn stuk voor stuk geweldig mooie stempels!!! Ik heb haar ingekleurd met distress inkt en een beetje roze van de Vivid inkt. De randjes heb ik allemaal met dark brown gesponst.
Verder weer wat bloemen en blaadjes met een veertje en een hartjespin..en een kantje vastgezet met een paar grote nieten.
Het papier is al megaoud en ik weet zo niet meer waar het van is.
Ik wens iedereen een hele gezellige pakjesavond ...en oooh wat zullen er weer wat hobbyspullen uitgepakt worden....Althans daar hoop ik natuurlijk wel op hihihi..heb het wel op mijn verlanglijstje gezet.
Fijn weekend,

12 opmerkingen:

daantje zei

wat een mooie kaartjes maak je zeg echt prachtig. Jij ook een fijne pakjesavond.
groetjes
Daantje

*Ellen* zei

wat een lieverd prachtig in die kleuren, en heel veel plezier met pakjesavond

Creatieve handgemaakte kaarten zei

Hoi Janet,

Prachtig kaartje!
En misschien beetje laat maar veel plezier vanavond!

Groetjes Ida

Riet zei

Wat een schitterend kaartje weer Janet,lieve stempel,heel mooi ingekleurd.
Prachtig papier.

Liefs Riet.

m@deliefjuh zei

Hij is werekleijkwaar prachtig!

Corry zei

Hoi Janet
Wat is het weer een snoepie.
Heel erg mooi.
xxCorry

Angelique zei

Schitterend kaartje weer janet! ook die sugars blijven erg leuk! prachtig papier heb je gebruikt!!

Bianca zei

Oh oh oh, wat is het weer een prachtige kaart. De stempel is prachtig. En je heb haar ook weer zo prachtig ingekleurd.
Ik hoop voor je dat je een geslaagde pakjesavond hebt gehad. En als je hobbyspullen hebt gekregen dan kunnen wij er ook weer van genieten.
Groetjes,
Bianca

M@rtine zei

Mooi kaartje Janet!!
En heerlijk zeker om weer eens een ander kaartje te maken?

Liefs Martine

mildred zei

wauw!!

supermooi weer zeg!!

groetjes mildred

Anoniem zei

wat een schitterende kaarten heb je gemaakt zeg,jeetje wat super.woww!!

Liefs Wendy

Janny zei

prachtig is die Janet en wat een mooie kleuren en die bloem...woow!