zondag 6 december 2009

For you

Zo bij ons is Sinterklaas weer voorbij en gaan we langzaam over in de kerst.
Allemaal leuke kadootjes gehad??
Wij doen altijd met de fam. voor een klein bedrag lootjes zodat we de sinterklaas nog wel een beetje in ere houden. Ik heb een nieuwe distresser gekregen en een liniaal.
Natuurlijk ook nog wat lekkere marsepein en een heerlijke rollade.
De kinderen krijgen van ons en onze ouders 1 groter kado en de oudste kreeg eindelijk haar tekenpad voor de computer..ze was er zoo blij mee dat ze er van moest huilen...ach..
En de jongste wilde graag een burostoel..nou..ze heeft er vandaag de hele dag opgezeten..hihihi.
Nu de kaart:
Dit is een kaart waar een boekenlegger aan vast zit. De ontvangster kan die dan afscheuren en gebruiken. De stempel is van Magnolia en deze hoort zeker bij mijn favorieten.
Ik heb haar ingekleurd met distress inkt. Alle randjes zijn weer beinkt met cats eye-dark brown.
Verder wat glitter op de vleugeltjes en natuurlijk weer wat bloemen en blaadjes.
In de hoekjes zit nog een hoekje uit glitterpapier.
Dit is dan de boekenlegger die eraan vast zit. Doormiddel van een stippellijn kun je hem afscheuren. Ik heb dat gedaan met het purple cow snijapparaat waar je verschillende mesjes is kan doen. Ook hier zit een stempeltje op van Magnolia. Ook weer ingekleurd met distress inkt.
Bovenaan heb ik aan beide kanten een donkerbruin rondje geplakt met een gaatje voor het lintje.
Ik hoop dat de ontvangster hem leuk vindt.
Ik wil iedereen nog weer bedanken voor jullie leuke berichtjes en als jullie wat willen vragen dan mail me gerust hoor!!! mijn mailadres staat bij mijn profiel.
Voor iedereen die weer aan het werk moet een hele fijne werkweek!!

20 opmerkingen:

Bianca zei

Wat een prachtige kaart is dit weer.
En wat een geweldig leuk idee om er een boekenlegger aan vast te maken. Echt leuk!
Groetjes,
Bianca

RosesMarijke zei

Wat een schitterend kaartje en een even leuke boekenlegger,....hoe kom je op het idee....heel erg mooi hoor!!

m@deliefjuh zei

een gewldig leik idee! en erg mooi gemaakt!

CraftyC zei

These are both beautiful Janet, very pretty!
Clairex

Adrina zei

Heel leuk idee.
En als ik de ontvangster was, zou ik er zeker heel blij mee zijn!!

groetjes Adrina

Marley zei

Prachtige kaart en boekenlegger!! de ontvangster zal hier zeer zeker blij mee zijn.. het ziet er schitterend uit xxx Marley

Marley zei

Oh enneuhhh.. ik lees ook graag hoor :P haha xx Marley

Ilonka zei

Hoi Janet ze zijn allebei zo mooi!
Echt wel leuk om te krijgen .

XXX Ilonka

Anoniem zei

Janet wist je al dat ik 3 januari jarig was,haha,wat een topper dit zeg,een boekenlegger erin,ik vind het echt helemaal geweldig en supermooi gedaan,haha je reactie over de kerstkaart,lag in een deuk,fijne avond nog,groetjes Joke.

Janny zei

wooow schitterend gedaan en een super idee!

Creatieve handgemaakte kaarten zei

Hoi Janet,

Dit is een geweldig kaartje!
Die boekenlegger zal ik wel in mijn boek willen hebben.

Groetjes Ida

mildred zei

hoi!!

jij bent lekker bezig!! Leuk hoor!

wat een leuk idee om er een boekenlegger bij te doen!!

groetjes mildred

*Ellen* zei

wat een prachtig en origineel idee, en leuk is dat dat die kids dan zo blij zijn, dat geeft dan ook echt voldoening

Jeanet van der Lee zei

He, wat leuk gedaan zeg! Leuk dat de kids weer zo blij worden he, van die goede Sint. Bij ons was het ook weer een drukte, 6 kinderen met kado's, en zo leuk om al die reacties te zien...

Riet zei

Ohhh Janet,wat een prachtig kaartje weer.
Die stempels blijven toch leuk.
Mooi papier en kleuren.
Wat een leuk idee zeg met die boekenlegger.

Liefs Riet.

Corry zei

Hoi Janet
Een hele mooie kaart met boekenlegger.
Ziet er erg mooi uit.
xxCorry

Trudy zei

Ohhh Janet,wat een prachtig kaartje weer.

Erika zei

Wat een mooi kaartje weer zeg en wat superleuk met die boekenlegger!

Groetjes Erika

Jacqueline (Sjakkie) zei

Wat een geweldig idee om cadeau te doen. Je kaartje met boekenlegger is weer super mooi!
Groetjes van Jacqueline

creacora zei

ook je andere kaartjes zijn weer heel erg Top !!!!