maandag 21 december 2009

Merci

Dit zijn een aantal Merci doosjes die ik heb bekleed.
Ik wilde nog wat mensen bedanken en toen dacht ik aan dit.
De bovenste en de onderste zijn voor twee dames en de kerstman is voor een man.
Ik vind het altijd erg moeilijk voor een man maar ik dacht dat dit er nog wel mee door kon.
Dit is dan ook het allerlaatste wat ik nog maak wat met kerst te maken heeft.
Ik heb er genoeg van hahah..nee hoor ...hier krijg je nooit genoeg van maar ik ben gewoon niet meer nodig..De kaarten zijn de deur uit en dit is klaar.
Nu gaan we ons eens concentreren op het challengeblog..want daar moet ik ook nog het een en ander voor doen.

Nou..ik zeg maar weer tot de volgende keer,

13 opmerkingen:

Katinka zei

oohh, dat ziet er weer lekker uit...uhh...ik bedoel ,leuk...hihih
Daar zullen de ontvangers vast blij mee zijn!

Liefs,
Katinka

*Ellen* zei

dat zijn nog eens prachtige kadootjes om weg te geven hier zullen ze zeker blij mee zijn

RosesMarijke zei

Wat mooi gedaan zeg!!
Lekker prachtig!!

Francis zei

Wat zijn ze prachtig....!! Succes verzekerd!

Groetjes,
Francis

elly zei

weouwwwwww wat gaaf
leuk idee trouwens
leuk om te geven

groetjes elly

Riet zei

Ohhh wat een prachtige doosjes Janet,leuke stempels en papier.

Liefs Riet.

Erika zei

Wat heb je dat weer leuk gedaan Janet! Enneh.... ik krijg spontaan trek in chocola... mmmm....

Groetjes Erika

Bianca zei

Geweldig, het ziet er weer super uit.
Groetjes,
Bianca

Jacqueline (Sjakkie) zei

Wat een geweldige gave kadootjes. Dat is heel leuk om te krijgen.
Groetjes van Jacqueline

Angelique zei

wat en prachtige en super lekkere kadootjes zeg!! jammieeeee....

daantje zei

wat zijn die mooi geworden zeg en ook zeker die voor de man.
groetjes
Daantje

Janny zei

ik heb het afgelopen jaar van je blog genoten...ik wens je hele fijne feestdagen en een gelukkig nieuwjaar...tot in het nieuwe jaar!

Corry zei

Hoi Janet
Wat een leuke kadootjes.
Dat heb je weer geweldig gedaan.
xxCorry