woensdag 23 december 2009

Voor jullie

Met deze kaart wil ik iedereen bedanken voor jullie lieve, leuke berichtjes en jullie bezoekjes!!
Ik geniet er altijd van en dat geeft motivatie om elke keer weer een kaart te maken.
Het liefs zou ik iedereen een kerstkaart willen sturen en jullie fijne kerstdagen en
een gelukkig nieuwjaar te wensen maar ja...dat is een beetje teveel van het goede..
Of ik nog wat ga plaatsen voor de kerst dat weet ik nog niet dus..
Bij deze iedereen
HELE FIJNE DAGEN!!!

Liefs Janet

14 opmerkingen:

Katinka zei

Hee Janet,
Wat een prachtig kaartje heb je weer gemaakt zeg...Ik wens jullie ook hele fijne dagen en tot snel ! Liefss
Katinka

Loes Oorschot zei

Bedankt voor deze schitterende kaart Janet! Heerlijk om naar te kijken!
Hele fijne dagen!

Groetjes, Loes

Marley zei

Wat een schitterende kaart!! Prachtig inkleurd.. de bloemen zijn geweldig.. PRACHTIG! hele fijne dagen toegewenst.. liefs Marley

Creatieve handgemaakte kaarten zei

Hee Janet,

Prachtige kaart zeg!
En jij ook fijne kerstdagen.
Liefs Ida

Bianca zei

Dank je wel dat je deze kaart voor ons geplaatst hebt.
Ik wens jullie fijne dagen toen.
Groetjes,
Bianca

scrapgirlmarianne zei

Hoi hoi,

ohw wat een mooie kaart en dat stempeltje zo leuk!!

jij ook fijne dagen en een goed 2010!

Liefs marianne

creacora zei

weer een schitterend kaartje Janet !!! een topper weer
jij ook hele fijne feestdagen !!

daantje zei

wat een prachtig kaartje is dat zeg en ik wens jouw ook prettige feestdagen en een creatief 2010.
groetjes
daantje

Jeanet zei

Owwww schitterend hoor ! Je bent dus op het Magnolia Event geweest dit stempeltje is zooo gaaaaaff !!
Ook hele fijne feestdagen gewenst en een gezond creatief 2010 !

Groetjes Jeanet

Riet zei

Dank je wel Janet voor deze schitterende kaart,wat heb je die weer mooi gemaakt zeg.
Lief stempeltje,mooi papier,prachtige details.
jij en je gezin,fijne kerstdagen.en een gezond 2010.

Liefs Riet.x

Francis zei

Wauw.. wat een plaatje!

Fijne kerstdagen!

Groetjes,
Francis

Anja zei

Bedankt voor de mooie kaart,
En jij ook fijne dagen en een heel gezond en scrapvol 2010.
Gr Anja

Jacqueline (Sjakkie) zei

Bedankt voor je mooie kaartje, hij is prachtig!
Jij en je familie ook hele fijne feestdagen namens mij.
Liefs van Jacqueline

Paula zei

Janet, ik was door de drukte even een slechte blogger, maar wat heb je veel geweldige creaties gemaakt de laatste weken.
Heel fijne feestdagen en tot blogs
liefs Paula.