vrijdag 12 februari 2010

hugs to you

Nog weer zo`n lief stempeltje...
ook van de nieuwe collectie.
Ik heb haar weer ingekleurd met de distress inkt-refills.
Het afdrukje heb ik met de naaimachine doorgestikt.
Daarachter zit zo`n taartkleedje die ik met een beetje glimmermist heb besprayt maar op de foto zie je helaas de glittertjes niet...:(
Daaronder zit een rand papier die ik met de martha steward pons heb geponst en daaronder zit het desingpapier die de hele kaart bedekt.
Alle randen heb ik weer met bruine inkt bewerkt.
Aan de linkerkant zit nog een swirl die ik met embossingpoeder heb bewerkt.
En verder natuurlijk weer wat bloemetjes.
Dat was het wel zo`n beetje wat ik er over kan vertellen...
Zijn jullie al klaar voor het carnaval of vieren jullie liever valentijn??
Nou..ik moet eerlijk zeggen we hebben jarenlang carnaval gevierd en ook meegedaan maar we vinden er eigenlijk niks maar aan...duss van mij mag valentijn wel langskomen hihi..
Wel neem ik mijn petje af voor mijn vader die 72 is en nog steeds volop meedoet met het carnaval en dan wel met het dweilorkest de braandheultjes!!
Hij blaast hier mee op zijn saxofoon...Ach ja..als je vanaf je 14 de al muziekkant bent op bruiloften en partijen dan gaat dat niet 1 2 3 over...Zo loopt hij mee met de optocht..ze gaan diverse keren naar de duitse carnavals en nou..jaa...ze zijn overal...
Ik wens jullie een fijne dag en tot gauw,


18 opmerkingen:

Unknown zei

ohhhhhhhhhh wat een schatje die stempel ook is helemaal mijn favoriet ik vind het een superkaartje

Liefs Nellie

Christina zei

Het is een schitterende kaart geworden Janet! Leuk zo met die details!

peggy zei

Wat een prachtkaart !!!
Super mooi ingekleurd ...en ja die mooie glitter is haast niet op foto te krijgen he.

Grtjs Peggy xx

Jeanet van der Lee zei

Hoi naamgenoot, wat een prachtige kaart weer zeg! Mag ik je misschien wat vragen; ik ben ook van plan om met distress inkt te gaan "proberen", maar wil eigenlijk weten welke kleuren ik het beste het eerst kan kopen, welke gebruik jij het meest, wil je me effe mailen?

Bianca zei

Deze is ook weer prachtig. En wat een geweldig idee om een stikje op de bloemensteeltjes te plakken. Nog nooit aan gedacht.
Groetjes,
Bianca

*Ellen* zei

wat een lieverd prachtig is ze in die kleurtjes, enne nee van mij hoeft die carnaval ook niet, hier ligt gewoon alles drie dagen plat jakkie

Riet zei

Ohh wat een schitterend kaartje weer Janet,lief is ze toch die stempel.
Heel mooi papier en details.

Liefs Riet.

Sandra zei

Hey JANET ,
Haha goed geschreven nu he ,sorry hoor dat komt omdat me vriendinnetje ook zo heet en haar naam schrijf je wel zo.. kep t verbeterd hoor!
Je kaartje is weer heel leuk geworden !rose rose rose ik hou dr van!!

Groetjes en fijn weekend!

Trudy zei

Wat een prachtkaart is het weer Janet!!!
Groetjes Trudy

Unknown zei

wat een schattige kaart zeg.
en carnaval uhm NEE,daar doen wij niet aan mee,ik haat carnavel,echt heb er zon bloedhekel aan,al die zatlappen en zogenaamd blije lollige mensen,blehhhhhhhh.en valantij,ach ja vindt het wel romantisch maar daar doen we ook niet echt meer aan,vroeger toen we elkaar net kenden wel,maar nu eigenlijk niet meer,maar misschien moet ik hier thuis maar eens een balletje opgooien dat het bijna valentijn is,wie weet snapt mijn vriend de hint hahahaah.
fijn weekend
groetjes emilie

Anneke zei

Wat eeen leuk kaartje!! en deze stempel hoort eigenlijk bij iedereen in de 'basis' collectie
Groetjes Anneke

Toos Awater zei

Wat een snoezig kaartje weer hele lieve kleurtjes heb je gebruikt

m@deliefjuh zei

je kaart springt er echt uit! heel mooi. prachtig gekleurd ook! super

Milnie zei

Schitterend kaartje Janet! En ik kies ook Valentijn hoor, mag dan wel in Maastricht wonen maar voor mij hoeft het allemaal niet zo uitbundig ;-)

liefs

Jacqueline (Sjakkie) zei

Wow, wat een schattig kaartje weer Janet, super!
Groetjes van Jacqueline

creacora zei

o wat een beauty Janet prachtige kleuren en schitterende details
fijn toch dat je vader nog zo actief is !!! mijn vader is in mei overleden en ik mis hem elke dag nog dus geniet maar van hem !!!!!

Marianne Schut zei

Hai Janet, wow je kaartje is weer super, schitterend ingekleurd ook en het afdrukje is gewoon te lief!
Fijn weekend gewenst! En super dat je vader zo lekker zijn ding kan doen! Geniet van hem! Groetjes Marianne

Anoniem zei

Ook weer zo`n schatje,groetjes Joke.