woensdag 7 april 2010

een meisje

Nog maar weer eens een babykaartje met het papier van Tilda
Een hele eenvoudige layout maar zo zie je meer van het mooie papier.
Het stempeltje is een magnolia ingekleurd met distress inkt refills.
Een paar bloemen en een lintje erbij en wat pareltjes.
Verder heb ik hem dus heel rustig gehouden.
Bedankt weer voor het langskomen en als ik wat meer tijd heb
kom ik zeker ook weer bij jullie langs ...Ik zie jullie kaarten allemaal wel hoor
maar een berichtje achterlaten bij iedereen kost heeel veel tijd..en dat ontbreekt hier
op dit moment even. Maar ik blijf zeggen ...tot gauw,

12 opmerkingen:

Angelique zei

wauuw wat een prachtige kaart! je zou er zo een kleintje voor willen hihihi(DAS ECHT EEN GRAPJE!!)

Unknown zei

Wat een lieverdje janet, het is gewoon weer super.

groetjes Suze

RosesMarijke zei

Wat een allerliefst kaartje!!

Marianne Schut zei

Hai Janet, je kaartje is weer prachtig! Ik ken het hoor, heb ook al een paar weken geen tijd gehad om reacties achter te laten, het bloggen is super leuk maar kost heel veel tijd! groetjes Marianne

Creatieve handgemaakte kaarten zei

Heel erg mooi Janet!

Liefs Ida

Jeanet van der Lee zei

Wat een lief baby kaartje, en dat stempeltje blijft een schatje he! Gelukkig dat ik niet de enige ben die op dit moment niet zoveel tijd heeft om op het blog te kijken en zelf kaarten te maken. Mijn tuin gaat met dit mooie weer echt even voor, daar kun je dan weer zo lekker van genieten he!

Creagea zei

Echt een superlief en mooi kaartje,jij zegt een eenvoudige layout maar het papier is zo supermooi,zonde om weg te stoppen.

Groetjes Gea

Unknown zei

wat een liefffff kaartje en mooi he dat papier ik heb het net binnen ik vind je kaartje super

Liefs Nellie

creacora zei

prachtig is ie Janet !!!

groetjes Cora

Sandra zei

Schatje weer Janet!

Erika zei

Wat een schattig kaartje Janet!

Groetjes Erika

Bianca zei

Het is weer een prachtige kaart.
En ik denk dat we allemaal wel eens een periode hebben, dat we geen tijd hebben om reacties achter te laten.
Groetjes,
Bianca