donderdag 29 juli 2010

Glitter ballerina

hallo..
.ja toch nog een kaart van mij...
had nog wat tijd over bij de voorbereidingen van mijn verjaardag...
Het is een kaart met bijna alles van magnolia...zowel de stempel als papier.
en ook de tulpjes zijn van magnolia. Alle randjes heb ik een beetje bruin gemaakt.
Het afdrukje is ingekleurd met distress inkt en om het afdrukje zit heel veel glitter.
Dat was het wel zo`n beetje wat ik er over kan vertellen.
Ik wens jullie een fijne week verder en tot gauw,

13 opmerkingen:

Unknown zei

Ik vind hem heel erg mooi Janet.
Een fijne verjaardag, Ageeth

Riet zei

Ohhh wowwww Janet,wat een schitterende kaart.

Liefs Riet.

Jeanet van der Lee zei

Wat een mooie kleuren heb je weer gebruikt zeg! Prachtig. Een hele fijne dag morgen hoor (misschien heb ik dit al gezegd, maar beter twee keer dan helemaal niet toch?)

Yvonne zei

Wow, wat een schat van een kaartje....
Knuf,
Yvonne

Angelique zei

alvast van harte gefeliciteerd en een hele fijne dag voor ik het morgen vergeet!!, je kaartje is onderweg!! Deze is ook weer super zeg, schitterend!!

psssss... ik heb mijn nieuw adres erbij gedaan;)

*Ellen* zei

whow prachtig is die, en voor morgen alvast hartelijk gefeliciteerd, en een hele fijne dag, en je kaartje is ook onderweg

*_Samantha_* zei

erg mooi.
die glitters vind ik ook echt een super mooi effect geven.

prachtig kaart.

Jacqueline (Sjakkie) zei

Wat een "beautie"!! Heel mooi met die glitters. Fijne dag morgen.
Groetjes van Jacqueline

Bianca zei

Wat een prachtige kaart heb je weer gemaakt. Alles past weer zo mooi bij elkaar. En die glitters vind ik fantastisch.
Een hele fijne dag.
Groetjes,
Bianca

Christina zei

Woww werkelijk schitterend Janet!

Marianne Schut zei

Jee Janet wat een prachtig kaartje weer! Alles klopt gewoon altijd bij jouw kaartjes! Super hoor! Fijn weekend, liefs Marianne

Gonny zei

Hallo Jeanet
Wouwwwwwww wat een mooie kaartjes heb je weer gemaakt. En nee ik herken dit kaartje niet,zoals je bijde vorige schreef Ha ha grapje hoor
gr Gonny

tanja zei

Janet,wat een schitterende kaart is dit weer en nog van harte ee we waren varen in friesland hihi anders had ik je wel eerder gepost doeiiiiiiiiiiii tanja