dinsdag 27 juli 2010

pioenroos

Hallo,
Deze kaart zal denk ik wel iemand herkennen die pas jarig is geweest haha..
Ze zal hem nu wel hebben ontvangen.
Het is een afdrukje van Magnolia uit de wedding serie
ingekleurd met distress inkt refills op aquarell papier 300gr. Verder heb ik nog de nieuwe stans van tim holz gebruikt...althans een deel ervan..dat zijn die twee dezelfde dingen aan de zijkant.
Verder nog wat bloemen erbij en wat blaadjes.
Als jullie het leuk vinden dan heb ik op het blog van Ge-We nog een tutorial van een minimapje geplaatst...je kunt het (HIER) vinden.
Ik ga snel naar mijn bedje hihi...ben een beetje moe van het behangen en schilderen.
We hebben de kamer van onze dochter opgeknapt...nou..het is prachtig geworden..al zeg ik het zelf hahaha...Nu moet ik alleen nog even gordijnen maken of kopen....en dan is het echt af.
Dus bij deze zeg ik welterusten en tot gauw...
Al kan dat wel een paar daagjes duren want ik moet nu bezig met de voorbereiding van mijn verjaardag!! Vrijdag mag ik me ook bij de club van de 40 gers aansluiten hihihi...

7 opmerkingen:

*Ellen* zei

wat een schattig kaartje, prachtig met die leuke details, en succes verder met het klussen

Jeanet van der Lee zei

Hij is schattig he, dit stempeltje! Je uitwerking is ook weer helemaal toppie! Nou, ik wens je alvast een hele fijne verjaardag toe en ik hoop diezelfde club volgend jaar ook binnen te gaan vallen, haha!

*_Samantha_* zei

janet,

het is een prachtig kaart geworden.
er leuk. die kleurtjes passen ook zo mooi bij elkaar.

Gr. samantha

Christina zei

Een prachtige kaart is het geworden Janet! Daar zal de ontvanger blij mee zijn!

Jacqueline (Sjakkie) zei

Een prachtig kaartje Janet, super!
En gefeliciteerd met je verjaardag!
Liefs van Jacqueline

Creagea zei

Een supermooi kaartje..heel lief
liefs Gea

Unknown zei

Hiihiii ik herken hem hoor, het is een prachtige kaart Janet en die gouden schoentjes vind ik zo gaaf geweldig.
Dank je wel.

Ik wens je morgen een hele fijne verjaardag, geniet er van .

liefs Suze