zondag 31 oktober 2010

christmas spirit

Hallo allemaal,
Nee ik ben nog lang niet weer de oude maar ik kon het niet laten om even langs te komen met een kaartje...en wel een kerstkaartje.
Gemaakt met een nieuwe stempel van Magnolia.
Ingekleurd met distress inkt.
Nou ja..ingekleurd...ik heb er een beetje blauw langsgekleurd.
Op haar vleugeltjes zit glitter en verder heb ik eigenlijk alleen
het gezichtje en de handjes en voetjes gekleurd.
Het papier is ook van Magnolia.
De sterren zijn met een Martha steward pons gemaakt en
daar zit wat embossing poeder met glitter op.
Verder met een nestabilitie een scalop cirkel uitgestanst en
daar weer op elk boogje een vloeibare parel gedaan.
verder nog wat bloemen en een klein stempeltje.
Dat was het wel zo`n beetje.
Ik voel me nog niet okee en ga er ook maar snel weer vandoor.
Ik hoop jullie allemaal snel weer te bezoeken
maar op dit moment duizeld alles voor mijn ogen.
Ik hoop tot gauw,

13 opmerkingen:

*Ellen* zei

wat een schattig kaartje, prachtig in die kleurtjes, en hopelijk knap je snel weer op

Bianca zei

Wat schitterend. Knap hoor om zo'n mooie kaart te maken als je niet lekker bent.
Ik hoop dat je snel weer de oude bent.
Groetjes,
Bianca

Toos Awater zei

Super de super kaartje Janet, wordt maar snel weer beter meid

Groetjes Toos

Ingrid zei

wat een mooi kaartje
ik wens je veel beterschap

groetjes ingrid

Jacqueline (Sjakkie) zei

Een geweldig mooi kaartje Janet! Beterschap!
Groetjes van Jacqueline

yvon zei

Heel mooi kaartje en dat stempeltje vind ik zoooo lief. Knap maar weer gauw op.
Groetjes, Yvon

Riet zei

Schitterende kaart Janet.
Beterschap meis.

Liefs Riet.

BepvS zei

Nou meid, de kaart is schitterend hoor...en hopelijk voel je je snel weer beter.
Gr, Bep

Christina zei

Een prachtige kaart Janet! Beterschap!
Groeten Kristel

Carissa zei

Beautiful card, I hope that you are feeling better soon.

creacora zei

een schitterende kaart Janet en heel veel Beterschap !!

Groetjes cora

Unknown zei

Wat een schatje Janet mooie kleuren toppie.

Groetjes Suze

Sandra zei

Mooi kaartje weer Janet!inmiddels al een beetje opgeknapt?