dinsdag 9 november 2010

Labelkaart + VRAAG!!!

Hallootjes..
Ja...maar weer iets met kerst...en wel een grote label.
Gemaakt van rood cardstock.
Het designpapier is van Magnolia
van vorig jaar.
De stempel is ingekleurd met distress inkt.
En de vleugeltjes hebben een hoog glittergehalte.
Onder de cirkel die ik met de nestabilities heb gestanst
zit nog een label met een rood strikje.
De pareltjes heb ik met een perlen stift gemaakt.
Ik hoop dat jullie hem weer leuk vinden.
Ik heb ook nog een vraagje.
Heeft iemand misschien voor mij
een adresje voor stempels van
Hangler & Stangler
Ik heb er ooit eens afdrukjes van gehad
maar helaas zijn die op.
En ik vind ze zoooo moooi....
Heb er nu eentje via Marktplaats gevonden
maar ja...dat is er maar 1 .
Het mogen ook wel afdrukjes zijn
maar ik gebruik wel aquarell papier.
Hoor het graag van jullie!!!!

13 opmerkingen:

Unknown zei

Hallo Janet, heel erg leuk zeg je label. Het is ook een super stempeltje. Ik herken je probleem, er is haast niet aan Hanglar Stanglar stempels te komen. Ik heb een aantal digitaal van iemand gekregen, maar omdat ik een inkjet printer heb kan ik er alleen maar met Derwent potloden mee werken. De inkt loopt uit als je met water gaat werken.
Groetjes, Frea

*Ellen* zei

prachtig is dit originele label, je zou eens via duitsland kunnen proberen

Anoniem zei

Hi Jeanet,

Hier in Engeland op Ebay.co.uk staan er vaak stempels te koop van Hanglar & Stanglar. En ander kan ik je wel wat afdrukjes opsturen hoor.
Ik hoor het wel.
Groetjes
Yvonne

Lia zei

Ohh wat een prachtig label heb je gemaakt.

groetjes Lia

m@deliefjuh zei

je label is super! helaas ik kan je niet verder helpen

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

je label ziet er schitterend uit.

groetjes jolande

Mariska zei

Ik heb twee setjes gekocht rechtstreeks van Hanglar en Stanglar op Ebay. Komt uit Engeland de verzending is inclusief maar de stempels zijn wel vrij prijzig. Ik weet niet of je via Ebay van ze zou willen kopen en of je bekend bent met Ebay maar mocht je meer info willen dan kun je mij altijd even mailen (mijn mailadres staat bij mijn persoonlijke info op mijn blog).

xxx
Mariska

chrilvian zei

ik heb je ff gemaild

Anoniem zei

Hi Janet,

Ik heb je een mailtje gestuurd
Yvonne

Christina zei

Een schitterende tag Janet!
Groeten Kristel

Chantal zei

Mooie label hoor!
Groetjes Chantal

Diana zei

hoi super je label.

groet diana

Jacqueline (Sjakkie) zei

Ik vind je label super mooi Janet. En zoals je weet ik heb het zelfde probleem, ik doe het ook met de gekregen afdrukjes.
Groetjes van Jacqueline