donderdag 6 januari 2011

cuddly buddly

Hallootjes,
Het is voor mij al weer laat op de avond
maar ik had gezegt dat ik nog terug kwam
met de tweede kaart die ik gemaakt had.
Nou hier is die dan,

Het afdrukje is een cuddly buddly ingekleurd met
distress inkt.
Ook van dit designpapier weet ik niets
te vertellen..vond het als een restje tijdens het
opruimen van de week.
Verder heb ik het heel rustig gehouden.
Natuurlijk wel een bosje bloemen want
die horen er bij mij echt bij hihihi...
Ik ga nu lekker naar mijn bedje toe.
Morgen gaat het wekkertje weer om half 7.
Voor jullie ook ..slaap lekker... en tot gauw,

14 opmerkingen:

Unknown zei

Hoi Janet, wat een lief dametje is dit!! En de bloemen passen wel perfect bij hte plaatje. Groetjes, Frea

Marianne Reijgersberg zei

Hoi Janet,
ik zit zelf ook te kleuren, en qua afbeelding lijkt dit dametje heel erg op Tossa van Bildmalarna.
Ze is beeldig geworden! Erg mooi ingekleurd.
Lieve groetjes Marianne

Unknown zei

Wat een liefje Janet en wat een leuke stempel heb er nog nooit van gehoord.
Ja en de bloemen moeten erbij hé ;)

Groetjes Suze

RosesMarijke zei

Wat een beeldschoon kaartje is dit geworden Janet!!

Creatieve handgemaakte kaarten zei

Prachtige kaarten heb je weer gemaakt Janet!

Liefs Ida

PatriciaKleijn zei

Wat een schatje zeg, mooie kleurtjes

*Kus Patries*

Christina zei

Een prachtige kaart weer Janet!
Groeten Kristel

tanja zei

hoi janet wat een lieverd je kaartje xxxx uit zeeland tanja

Sandra zei

Wat een schatje weer Janet en een mooi bosje bloemen heb je weer gefabriceerd!

Groetjes San.

Michaela en Rachel zei

Hoie Janet

Bedankt voor je candy,en ik waag zeker een kansje,,
Trouwens je kaartje ziet er weer super uit.

liefst Michaela en Rachel

Jacqueline (Sjakkie) zei

Wat een leuk kaartje weer Janet. Het stempeltje is super gaaf en je hebt hele mooie kleuren gebruikt.
Groetjes van Jacqueline

Crea Astrid zei

Prachtige kaart. Erg mooi ingekleurd ook.

Groetjes Astrid.

Sinikka zei

ik ben laatst nog op de site geweest van Duddly Buddly, had nog nooit eerder van dit merk gehoord.
Wat een lieve stempels hebben ze daar. je kaart is super, heerlijk met die zachte kleuren. Je bloemenhoekje is prachtig. De glitter speld is heel mooi.
Gr. Sinikka

Bianca zei

Wat is dit weer een mooie kaart. Zo prachtig van kleur. En weer een geweldige bloementoef.
Groetjes,
Bianca