zondag 30 januari 2011

Paars

Hallo allemaal,
Eerst wil ik iedereen bedanken voor de
felicitaties voor het behalen van mijn
plaatsje in het designteam van DML !!
Ik heb er zin in !!!
Nu de kaart:
Het is een behoorlijk paarse kaart geworden en
ik moet zeggen ...dat gebruik ik niet vaak...!!
Maar eigenlijk vind ik hem best mooi geworden.
Het designpapier is het prachtige papier van
Maja design...dat denk ik...heel blogland
 gaat veroveren !!!
Het zijn prachtige papierlijnen en het
is ook lekker stevig om mee te werken.
Sommige zijn aan twee kanten bedrukt en er
zijn er ook wat maar aan 1 kant bedrukt.
Deze lijn heet Fika collection en heb
ik besteld bij
Verder heb ik een nieuwe stempel van magnolia gebruikt.
Ingekleurd met distress inkt.
Om het designpapier heb ik een touwtje gewikkeld waar
weer een leuke hanger aan zit.
Ik de hoeken van het afdrukje zit
nog een stempel van Magnolia met
de woordjes" love" en allemaal hartjes.
verder nog weer de nodige bloemen erbij en
toen vond ik het wel weer genoeg whahaha...
Ik ga nog snel weer aan de knutsel...heb nog wat
dingen in mijn hoofd die ik wil uitwerken.
Dus ik zeg maar weer,,,
Tot gauw,

21 opmerkingen:

Christa zei

Helemaal superrrr Janet!! En ja kan niet wachten op dat papier!
Ik heb hetzelfde afdrukje gebruikt vandaag, maar is zoo anders ...

Liefs van Christa

Bianca zei

Hij is echt schitterend. Dat papier is super mooi. Eindelijk paars, daar ben ik zo verliefd op.
Groetjes,
Bianca

Marley zei

Prachtig kaartje Janet! Ik vind paars echt super! xMarley

Sanne zei

Nou, paars of niet, ik vind hem super mooi hoor! Werk ook graag met hangers, vind dit ook zo leuk! Ben gisteren bij GéWé geweest en heb het nieuwe papier ook mogen bewonderen! En gefeliciteerd met je plekje in het design team! Veel plezier!

Liefs Sanne

Jeanet van der Lee zei

Mooie kaart zeg, en zeker mooi papier ook. Ik heb tot nu toe de verleiding nog kunnen weerstaan, maar dat zal niet lang duren, haha.
Mijn dochter vraagt wanneer je je blog"liedje" gaat veranderen, want als je het één keer hoort, zit het de hele dag in haar hoofd, dat gebeurde gisteren nl. en nu hoorde ze het net weer voorbijkomen, haha ik hoor haar nu alweer neurien. Groetjes, Jeanet

Marianne Reijgersberg zei

Mooi paars is niet lelijk. Nee gewoon mooi. Ik heb het papier besteld, maar het was al uitverkocht, dus moet nog ff wachten. Ik vind je stempel geweldig afgewerkt zo met Love en hartjes langs de randen.
De kleur paars die je gebruikt hebt om in te kleuren is mij totaal onbekend, maar past uitermate mooi bij dit papier.
Lieve groetjes Marianne

Natasja Vink zei

Leuke kaart, heerlijk paars.

Creatieve handgemaakte kaarten zei

Hij is prachtig Janet, ik hou zelf wel erg van paars, en ik vind dit dan ook een super mooi kaartje, het afdrukje is ook erg mooi!

Liefs Ida

Sinikka zei

Nou paars werkt bij mij altijd. Super kaartje.
Gr. Sinikka

Christina C. zei

Janet, this card is pure magic!
Your coloring is magnificent and the papers and flowers are absolutely exquisite.

Neline zei

prachtige paarse kaart Janet, enne....jij ook gefeliciteerd met je DT plekkie;) we gaan er met z'n allen wat moois van maken.
groetjes
Neline

Marianne Schut zei

Hai Janet, jee jouw energie blijft ook maar komen zeg! De ene na de andere prachtige kaart zie ik voorbij komen. Normaal ben ik niet zo van het paars, ik gebruik het gewoon heel weinig maar zo in deze combi met het grijs vind ik het echt geweldig! Knutselse nog! Liefs Marianne

Unknown zei

Hoi Janet, wat een prachtige kaart mooi in deze kleur paars is ook heel mooi gebruik het zelf ook te weinig hoor.
Maar je heb er weer een prachtig geheel van gemaakt.

Lieve groetjes Suze

Welkom bij Happy Stamper zei

wat een onwijs leuk kaartje weer zeg, heel gaaf dat paars.

Echt helemaal top.

Lieve groetjes
Angelique

Els zei

Schittterens kaartje hoor.
Groetjes Els

creacora zei

hoi Janet je kaartje is weer schitterend !!! gefeliciteerd met je DT Schap ben benieuwd naar je kaartjes

groetjes Cora

Sienie zei

Gefeliciteerd met je DT plekje,en wat een superkaart ik ben altijd weg van paars, hele mooie kaart is het geworden.

groetjes Sienie

arjette zei

Hoi hoi,

woowww wat een mooi kaartje zeg!! Ik vind paars een prachtige kleur en vind je kaartje héél mooi!!!

gr. arjette.

Lia zei

Schitterende kaart en nog mijn favo kleur ook, heel mooi.

groetjes Lia

Christina zei

Dat is een prachtige kaart Janet!
Groeten Kristel

mandy zei

hoi janet wat een mooie kaart heb je gemaakt. mag ik vragen welke kleuren je gebruikt hebt met distress inkt? mail je me even mandyhoekveen@hetnet.nl
kom je ook bij mij kijken???
groetjes mandy