zaterdag 8 januari 2011

Tasje gescrapt

Halloootjes daar ben ik al weer,
Ik dacht dat ik even in een dipje zat maar
ben toch lekker bezig geweest.
Ik heb een tasje gescrapt met de spulletjes
die ik had gewonnen bij

Het papier is van een paperpad van
kaiser kraft...oooh wat vind ik dat toch
mooie kleurtjes zo met dat bruin en blauw.
Dat zijn toch wel mijn favo kleuren.
Het afdrukje is van elisabeth bell
en die heb ik van Ingrid overgekocht.
Ze heeft nog veel meer leuke stempels te koop.
Inkleuren heb ik weer met distress inkt gedaan.
Verder is alles denk ik wel te zien op de foto...
Ik ga gauw weer verder want ik ben nog
bezig met een projectje voor het blog van
Ge-We hobby en dat wil ik graag afmaken.
Ik wil ook nog even Marianne schut bedanken
voor de prachtige kaart !!!
Meid, hij staat hier op mijn bureau te pronken!!
Ik wens jullie allemaal een fijn weekend,
en heb je vragen....je mag me altijd mailen!

11 opmerkingen:

Marianne Reijgersberg zei

Wow, wat leuk zo'n tasje. De stempel is erg cute. Ik blijf je bewonderen om het inkleuren. En bruin met blauw is inderdaad een prachtige combinatie.
Lieve groetjes Marianne

Marianne Schut zei

Hai Janet, nou ik merk niets van jouw dipje hoor! hihi! Je hebt er weer zoals altijd een prachtige creactie van weten te maken! Erg leuk om een soort van kaart op een tasje te maken en de kleurencombinatie blijf ik zo mooi vinden! Hihi, ik lees dat je mijn kaartje hebt ontvangen, fijn dat je hem mooi vindt! Liefs Marianne

jans zei

schitterend tasje heb je gemaakt supper grt jans

Sinikka zei

Wat een mooi tasje janet. Ook heel mooi met de bloemen.
Het papier is inderdaad prachtig. Ze hebben heel mooie paperpads van Kaisercraft en ook bij mij zijn deze pads echte favorieten.
Gr.Sinikka

Mandy's Magnolia cards zei

Hoi Janet
wat een prachtig tasje heb je gemaakt zeg! & dat blauw en bruin is gewoon super!

fijn wiekend.
groetjes, Mandy

Colien zei

Wat een leuk tasje, erg mooi!
De stempel is prachtig en je gekozen kleuren maken het geheel tot een beauty!

grtz.Colien

Unknown zei

Prachtig tasje Janet, mooie papier en het afdrukje is zo lief.

groetjes Suze

Creatieve handgemaakte kaarten zei

Heel erg mooi !

Liefs Ida

Jacqueline (Sjakkie) zei

Van een dipje merk ik weinig hoor, want je hebt weer een fantastisch tasje gemaakt, erg leuk!
Groetjes van Jacqueline

Marijke zei

Hoi Janet,
Wat een gaaf tasje heb je gemaakt.
Echt super gemaakt!!!
Groetjes,
Marijke

Hev zei

I love this, thanks so much for yet more inspiration.
Luv Hev xxx