woensdag 2 februari 2011

Magnolia stamp lovers

Halloo allemaal,
Leuk dat je weer langskomt om een kijkje te nemen.


Dit is zo`n kaart waar ik eigenlijk niet helemaal happy mee ben
maar ik wil hem (toch maar) inzenden bij de glitter challenge van

Het papier is van Magnolia en de randen
heb ik met goudglitter ge-embost.
De magnolia heb ik met distress inkt ingekleurd.
Verder weer wat bloemen en blaadjes
en in de hoek zit nog een hartje met een
heel klein tekstje.
Ik heb nog een andere kaart gemaakt en die
laat ik op mijn andere blog zien.
Daar staat een link van rechts in de sitebar.
Bedankt weer voor je bezoekje en tot gauw,
Image and video hosting by TinyPic

16 opmerkingen:

Unknown zei

Wat een lief kaartje janet niet mis mee hoor.

Liefs Suze

Anoniem zei

Ik vind het een super gaaf kaartje.
Heel lief en een prachtige bloemen toef heb je gemaakt.

Groetjes Jannie

Marianne Reijgersberg zei

Het is een heel lief kaartje geworden, met een schat van een stempel. Ik denk dat de opdracht glitter, het een beetje moeilijk heeft gemaakt. Ik had hetzelfde. Je gaat voor je gevoel dan zo snel over de top.
Morgen lekker de laatste dat Cito. Fijn dat het best goed is gegaan. Veel plezier op de "grote" school.
Nog bedankt voor je lovende woorden, vergeet niet dat jij een van mijn voorbeelden bent. En de eerste. Dus je leerling doet het goed, daar kan jij weer trots op zijn.Haha
Liefs Marianne

Cindy zei

I love the layout of this card and the glitter around the image rocks. Thanks so much for sharing your talent at the MSL 'glitter' challenge. C2

Sanne zei

Ja, dat heb je vaker he? Dat je zelf niet tevreden bent? Ik ken het! Maar ik vind het wel weer een super kaart hoor! Lief papier, lief afdrukje en mooie bloemetjes!

Liefs Sanne

Lia zei

Nou hij is echt wel mooi hoor, ja glitter zie je niet goed, maar hij mag er zijn,

groetjes Lia

Neline zei

Niks mis mee hoor! geweldig leuke kaart.
groetjes
Neline

Jacqueline (Sjakkie) zei

Er is inderdaad niks mis mee, want het is een super schattig kaartje. Ik vind het gouden randje heel mooi!
Groetjes van Jacqueline

Annerieke zei

Hai Janet,

Ik vind het best wel een mooi kaartje geworden, maar ik herken wel het gevoel dat je hebt. Met de gewonnen stempels ben ik wel bezig hoor, heb van de week foam erachter geplakt, heb ze gestempeld, nu nog inkleuren. Moet ik even moed voor verzamelen, ben een beginner met inkleuren en zie dat er veel "kleine" dingetjes op staan. Maar ze zijn zoooooooooo lief. Ik ga mijn best er op doen.

groetjes Annerieke

PatriciaKleijn zei

nou ik vind hem heel erg mooi hoor

*Kus Patries*

Yvonne zei

Wat een schatje weer!
Groetjes,
Yvonne

m@deliefjuh zei

erg lief weer deze :)

Natasja Vink zei

Nou Janet, ik vind hem wel prachtig

Christina zei

Een prachtige kaart geworden Janet!
Groeten Kristel

Corien zei

Hoi Janet,

Een kaart waar je niet helemaal happy mee bent???
Nou, ik vind het een super kaartje geworden, erg mooi!
Groetjes,
Corien.

creacora zei

hoi Janet je kaartje is weer prachtig hoor

een antwoord op je kleine vraagje betreft de mini stempels :
ik heb er afdrukjes van die ik altijd bij een mevr bestel
als je haar email wil laat me het maar weten
mijn mail
coraheikamp@hotmail.com

groetjes Cora