dinsdag 22 februari 2011

voor jullie een kortingscode

Hallo allemaal,.

Nog even geen kaart...ben er nog niet weer aan toe gekomen.
Ik ben dus even naar de beurs geweest in Hardenberg in ik zou daar nog even op terugkomen.

Ik heb voor jullie 10% korting geregeld op het prachtige papier van


en niet alleen op het papier maar ook op de andere spulletjes uit hun webwinkel.
Dus op jullie gehele eerste bestelling.
Je krijgt de korting door deze code te vermelden: Riddersholm 10%
Je moet deze korting vermelden onder het kopje kortingsbon!!!
Het leuke is dat als er 15 mensen deze kortingscode hebben gebruikt dan krijg ik 15% korting!!
Dus ik zou zeggen ga massaal bestellen hahahaha..

Als jullie je voor de nieuwsbrief van scrapbookzolder aanmelden krijg
je nog een keer 10% korting op een volgende bestelling!!

Dus je kunt twee keer een bestelling doen met 10% korting !!


Ik ga vanavond hopelijk lekker knutselen en morgen is onze Kim jarig!!

Ik zeg maar weer....tot gauw,

Image and video hosting by TinyPic

6 opmerkingen:

Aartje zei

Hoi Janet, leuk dat je voor ons aan het handelen bent geweest. Ik ga eens kijken in de webshop. Alvast van harte gefeliciteerdmet Kims verjaardag. Ik ben benieuwd hoeveel kaarten ze krijgt. Die van ons is al op de bus.

Marijke zei

Hoi Janet, Bedankt dat je voor ons een korting hebt geregeld, ik ga straks eens even op de site kijken. Een hele fijne dag morgen en als het goed is krijgt Kim morgen van ons een kaartje.
Groetjes, Marijke en Chantal

Marly zei

Hallo Janet,

Wat fijn dat je die korting hebt geregeld, bij de scrapbookzolder, voor de scrapsters onder ons.
Heel goed gedaan. Als ik straks naar de beurs in Zwolle ga, zal ik daar zeker gebruik van maken...

Groet, Marly

Marianne Reijgersberg zei

Je moet ondernemer gaan worden. Onderhandelen kan je al. Maar leuk, ik ga eens snuffelen.
Ik hoop dat jullie morgen een heel leuke dag hebben. Alvast gefeliciteerd met je dochter.
Liefs Marianne

* Üla * zei

Bedankt voor de code Janet.

En Van Harte Gefeliciteerd met jouw dochters verjaardag! Geniet van deze bijzondere dag met familie en vrienden!
groetjes Ula

Christa zei

Bedankt voor deze gave actie !! Ik ga gauw kijken....Creatieve groetjes van Christa.