dinsdag 19 april 2011

Labelkaart

Hallo allemaal,
Oooh wat is het toch een heerlijk weertje!!
En volgens de berichten blijft het nog een tijdje zo...
hopelijk is het niet te droog om dit weekend de paasvuren aan te steken.
Goed...ik heb dit keer weer een labelkaart gemaakt.
Ik heb hem bekleed met papier van een papieren zak.
Daar heb ik diverse swirls op gestempeld.
Verder heb ik een plaatje gebruikt van het designpapier van Pinkpaislee.
Verder diverse bloemen - kant - pareltjes en een
stukje van een labeltje gemaakt met de stans van Magnolia...
en natuurlijk weer mijn favorite vlindertje van glitterpapier.
Bovenaan nog een stukje touw en dat was het wel zo`n beetje.
Het is een keer iets anders dan een ingekleurd stempelafdrukje maar
ook heel leuk om te maken!!
Ik ga nog even verder genieten van het mooie weer en weet je...
ik kan zo aan mijn knutselbureautje gaan zitten want die staat lekker bij de deur die
dus heerlijk open staat!!!


Image and video hosting by TinyPic

17 opmerkingen:

Unknown zei

Wat een leuke label Janet!! Ik houd wel van die vintage stijl!! Groetjes, Frea

Noriko zei

Hoi Janet,
Wat heb je een mooie label kaart gemaakt.
Heel mooi en warm van kleur.
En wat een schattig plaatje heb je gebruikt.
Fijne dag nog veder.
Groetjes Noriko van www.norikoskaarten.blogspot.com

marina zei

Hoi Janet

Wat een prachtig label

groetjes Marina

Neline zei

wat prachtig Janet! Ik vind vintage toch echt wel super!
groetjes
Neline

Soep zei

hoi janet
sind tijden ben ik niet langs geweest ,en nu ik weer kom zie ik je prachtige label kaartje
mooi werk meis heel mooi gedaan
liefs ansxxx

Unknown zei

wowwwwww wat een plaatje meis schitterend

Liefs Nellie

Marianne Reijgersberg zei

Janet wat een plaatje is het geworden. Alles zo mooi gestijled in Vintage. Zelfs het plaatje combineert schitterend. En heerlijk dat zonnetje hè! Ik hoop dat het ff blijft, want ik ga op vakantie eind van de week.
Liefs Marianne

CraftyC zei

Wow, this is a gorgeous tag Janet, beautifully embellished!
Clairex

Unknown zei

Wauw wat is dit mooi Janet mooi deze vintage tag heel stijl vol prachtig.

Lieve groetjes Suze

Toos Awater zei

Dat ziet er weer super uit Janet, hier staat het freubelen op een laag pitje met dit mooie weer.

Groetjes Toos

Dianne zei

WOW! This is so beautiful! It really is gorgeous.

Hugs,
Dianne
http://mypaperhugs.blogspot.com/

Liefs Ineke zei

Super gaaf gemaakt Janet.

Echt heel mooi.

Groeten van Ineke

Maia zei

Wat een prachtige tag! Zulke mooie details, hoe krijg je het toch steeds voor elkaar zo mooi!!!!!!!!!
Hij staat al weer in mijn "mapje"tags voor de nodige inspiratie!
Bedankt en geniet van die heerlijke lentedagen!
Groetjes

Erika zei

Wat mooi!!!
Heel wat anders dan we van je gewend zijn, maar helemaal super.

Groetjes Erika

Christa zei

Hoi Janet , wat een prachtige label !! Helemaal mijn stijl. En wat heb je een leuke blogfoto van jezelf....hoe heb je dat gemaakt ? Creatieve groetjes van Christa.

Jacqueline (Sjakkie) zei

Wat een prachtig labelkaartje heb je gemaakt Janet! Hele mooie details en een prachtig plaatje. Geniet van het mooie weer.
Groetjes van Jacqueline

Erna zei

Prachtig gemaakt hoor.
Ik hou wel van die stijl.
Nog bedankt voor je leuke berichtje op me youtube filmpje.

Groetjes Erna