donderdag 26 mei 2011

Label

Hallo...leuk dat je weer langskomt...
Volgens mij zijn mijn blogproblemen opgelost...
Wat een gedoe zeg!!!
Ik kon me niet aanmelden...en op een ander blog weer niet afmelden..
Maarrr ik heb de cookies verwijderd en tot nu toe gaat het goed!!!
Ik heb nog een label gemaakt met een mini Magnolia.
Ik heb al een paar labels gemaakt maar ik blijf ze leuk vinden.
De beschrijving kun je vinden op het blog van Ge-We hobby.
Ik ga er gauw weer vandoor...ik wil nog eventjes aan de freubel...
aangezien we hier toch bijna niet buiten kunnen zijn...je zou wegwaaien hihihi..
Ik zeg maar weer..graag tot gauw,
Image and video hosting by TinyPic

17 opmerkingen:

Lenie Hempen zei

Hoi Janet
``````````
Wat een prachtige label is het geworden.
Echt schitterend mooi.


Gr Leny Hempen

Christa zei

Heel mooi , Janet. Maar wat bedoel jij met cookies weggehaald ??? Ik had ook zo'n problemen gisteren en eergisteren. Creatieve groetjes van Christa.

Christina C. zei

Gorgeous tag!!! Stunning details and a beautifully colored Tilda!

corryskaart zei

hoy jeanet
vind die labels van jou, helemaal het einde en kijk er altijd heel graag naar!
groetjes...corry

Mandy's Magnolia cards zei

prachtig zo als altijd!
groetjes, mandy

Wil zei

In een woord geweldig, echt heel lief.
Groetjes Wil

Ingrid zei

deze label is ook alweer zo super mooi met al die details.
ik ben inderdaad vadaag ook bijna uit mijn hempie gewaaid :-)
groetjes ingrid

chantal en sygrid zei

schitterende tag janet
erg leuk gedaan
liefs chantal & sygrid

Aartje zei

Wateen prachtig label heb je weer gemaakt, ik vind de kleuren supermooi,
Groetjes Aartje

Lia zei

Prachtig label heb je gemaakt,

groetjes Lia

Maia zei

Echt heel erg mooi dat label!
Wat een mooie stijl heb jij toch altijd daar kan ik zo van genieten!
Inderdaad buiten waai je echt af en toe weg!
Lekker scrapweertje is ook wel eens fijn!
Fijne avond,
Groetjes Maia

Els zei

Hele mooie Label heb je gemaakt. Echt super. Groetjes Els

Gonny zei

Hoi Jeanet
wat een plaatje is dit weer
ja het blijft leuk om tedoen alhoewel ik zelf nog nooit een label heb gemaakt. was er laast met 1 begonnen en die is geeindicht in een kaart dus schiet niet op he.
gr Gonny

* Üla * zei

Prachtige tag en natuurlijk prachtige details, Janet! Het is puur genieten van je creaties.

Bedankt nog voor jouw mooie kaartje!!! Die heb ik al twee dagen geleden gekregen heb, allen door wat drukte niet kunnen mailen!
groetjes Ula

Samira zei

Wat een mooie labels maak jij zeg !
die 3 met Tilda zijn ook ze leuk en deze is ook weer prachtig.

xx Sam

Marianne Reijgersberg zei

Wat een mooie tag heb je er weer van gemaakt. Schattig afbeeldinkje. Is het een mini? Mooi parelswirl en de bloemen prachtig in kleur erbij.
Fijn weekend,
Lieve groetjes Marianne

Oktoberkind zei

Wat een ontzettend leuke dingen maake je zeg!
Ik kwam hier op zoek naar labels om zelf te maken maar raak helemaal geinspireerd:)
Groetjes,
Lineke