maandag 16 mei 2011

Sarah Kay

Hallo allemaal,
Helaas, helaas, FC Twente heeft gisteren niet mogen winnen...maarrr...
het was een gekkenhuis !!! De rit met de open bus heeft ruim 5 uur geduurd !!!
Wat een onthaal voor de spelers!! Geweldig !!
Nu,...de kaart,
Deze heb ik gemaakt voor het blog van
Hier is de opdracht iets te maken met Sarah Kay.
Ik heb mijn favoriete Sarah stempel gebruikt.
Ingekleurd met distress inkt.
Verder nog een beetje blauw chalk eromheen maar dit is helaas niet zo
goed te zien. Natuurlijk weer een bosje bloemen erbij en een metalen hoekje.
Eigenlijk wilde ik nog graag een bronskleurig vlindertje aan het labeltje hangen
maar ik was door mijn voorraadje heen...heb gelijk maar even nieuwe besteld hihihi
Het papier komt van een papier pad van Prima Marketing.
Prachtige paperpads alleen wel oppassen want ze zijn helemaal scheef gesneden...
althans die ik in huis heb wel.
Zo ...nu ga ik even weer naar mijn droger want die staat te piepen...de was buiten drogen
dat gaat hier vandaag niet lukken hihihi...
Wel vind ik het heerlijk knutselweer dus wie weet kom ik daar ook nog even aan toe.
Ik zeg maar weer,,,,graag tot gauw,
Image and video hosting by TinyPic

19 opmerkingen:

Lenie Hempen zei

Hoi Janet
``````````

Wat is dit een lief Sarah Kay kaartje.
Deze kaartjes blijf ik leuk vinden.
Echt geweldig.


Gr Leny Hempen

Christina zei

Een prachtige kaart Janet!
Groeten Kristel

Erika zei

Euhhh.... hier waren wij gisteren (en nu nog natuurlijk) heeeeel erg blij hoor!!!
Je hebt weer mooie dingen gemaakt de afgelopen dagen zeg! Ik had een hoop ellende met blogger maar eindelijk werkt het allemaal weer.

Groetjes Erika

Erika zei

Euhhh.... hier waren wij gisteren (en nu nog natuurlijk) heeeeel erg blij hoor!!!
Je hebt weer mooie dingen gemaakt de afgelopen dagen zeg! Ik had een hoop ellende met blogger maar eindelijk werkt het allemaal weer.

Groetjes Erika

manuela zei

Hoi Janet

ik kwam via via op je blog terecht
en wat mooie blog en heel mooie creatie,s en ben gelijk volger geworden van je blog

liefs
manuela

Neline zei

wat is tie weer leuk geworden!!
Ik ben ook een "big" fan van Sarah Kay, ik heb er ook een aantal liggen....uhhh...ongebruikt:(
Maar je hebt me weer geïnspireerd hoor:)
groetjes
Neline

Wil zei

Hoi Janet,
Het is weer een schitterende kaart geworden. En inderdaad het is prima knutselweer.
Groetjes Wil

creacora zei

ja knutselweer is het zeker maar wie doet de was misschien lopen er bij jou kaboutertjes bij mij helaas niet hihi

idd jammer voor twente! ze waren zo teleurgesteld had met ze te doen

je kaart is prachtig meis !!

Mooi papier ook !

Groetjes Cora

Ingrid zei

prachtig kaartje
het stempelafdrukje is erg lief en je bloemetjes super
groetjes ingrid

Noriko zei

Hoi Janet,
Wat een schatje en zo mooi van kleur.
Prachtig gekleurd!!
Wat blijven ze leuk he die Sarah Kay stempels/plaatjes.
Groetjes Noriko van www.norikoskaarten.blogspot.com

chantal en sygrid zei

schitterende kaart janet
echt super
liefs chantal & sygrid

Riet zei

Wat een schitterende kaart Janet.

Liefs Riet.

Maia zei

Ja weer eens een ander weertje vandaag maar het moest ietsje meer regenen voor de tuin.
Heel erg mooi kaartje, wat mooi ingekleurd fantastisch kun jij dat!
Fijne avond,
Groetjes Maia

* Üla * zei

Een van de liefste Sarah Kay stempeltjes, die de echte stempel-verslaafde in haar(zijn) verzameling moet hebben en dan ook nog een super merk om juist met distress inkt of andere waterverf te inkleuren. Jouw kaart, Janet is hier de beste en het mooiste voorbeeldje ervan. Echt schitterend en erg lief.
groetjes Ula

Christina C. zei

You did an incredible job with that cute image....amazing!!!!!!!!!!

Christa zei

Hoi Janet , prachtig kaartje ! Dat meisje is zooooooooo schattig. Mooi ingekleurd. Creatieve groetjes van Christa.

Unknown zei

Oohh wat een schatje Janet, mooie kleuren prachtig.
Bedankt voor het meedoen aan de challenge bij SCCB.

lieve groetjes Suze

Marianne Reijgersberg zei

Het is weer een schatje geworden. En wat een prachtig hoekje zit er op je afdrukje dat overigens weer formidabel is ingekleurd.
Goed van jullie dat de jongens van Twente toch zo'n grootse inhaal hebben gehad.
Heb je naar de Drentse sport gekeken? Daar kon je mijn jongste zoon bewonderen.
Lieve groetjes Marianne

Unknown zei

wat een beeld van een kaart en Saray Kay is toch zo lief en heel mooi gekleurt

Liefs Nellie