zondag 19 juni 2011

Hula Hop

Hallo allemaal.

Wat is het toch een heerlijk weertje voor de knutselaars onder ons...
Voor mij misschien vanavond nog even want vanmiddag gaan we
even op bezoek bij mijn schoonouders.
De kaart hieronder heb ik gemaakt met een nieuwe stempel van Magnolia.
Het papier is van  Maja design.

De randjes langs de buitenkant zijn gemaakt met een pons van Martha Steward.
Verder nog een parelketting langs de onder en bovenrand.
Ik krijg nog wel eens een vraag met welke lijm als ik dat plak...
Dit plak ik met Tacky Glue..die bruine flaconnetjes.
Verder nog een paar hoekjes geponst een glittervlinder en een
glittertakje met een stans van Marianne design.
En natuurlijk weer een bosje bloemen....
Ik hoop dat jullie de kaart weer leuk vinden en ik zie jullie graag
morgen terug want dan komt er weer een nieuwe
challenge bij Dutch Magnolia Lovers !!
En kan ik jullie mijn creatie showen!!

Image and video hosting by TinyPic

25 opmerkingen:

Lenie Hempen zei

Hoi Janet

Meid wat is het weer een schatje.
Heel leuk bewerkt.
En heel leuk van kleur.
Super leuk gemaakt.
Een hele fijne zondag verder.


Gr Leny Hempen

mariska zei

Oooh wat een schitterende kaart heb je gemaakt Janet! En wat een leuk stempeltje heb je gebruikt zeg! Zooo lief!

Liefs Mariska

Unknown zei

wauwwww wat een pracht kaart en die stempel is ook zo leuk en mooi ingekleurd

Liefs Nellie

Noriko zei

Hoi Janet,
Wat een leuk kaartje.
Erg mooi van kleur en detail.
Leuk dat pareldraad aan de onder en bovenkant.
Groetjes Noriko van www.norikoskaarten.blogspot.com

Neline zei

wast prachtig weer! Mooi bloementoef heb je gemaakt, en weer helemaal supersss ingekleurd.
groetjes
Neline

Els zei

Echt geweldig leuk kaartje.
Groetjes Els

corryskaart zei

hoy janet
wat een pracht-kaart en ook zo veel op te zien,erg mooi!
groetjes van corry

Christa zei

Hoi Janet , ik vind hem erg lief !! Leuk die harten-randen....Tilda is mooi ingekleurd. En het boeket is weer lekker vol....Creatieve groetjes van Christa.

Janny zei

Wat een lief kaartje is dit, en wat een schitterende kleurtjes bij elkaar.
groetjes Janny

Sandra zei

Lief kaartje weer ,leuke kleurtjes !
Bedankt nog voor je enorm leuke kaartje !!

Groetjes San.

m@deliefjuh zei

wauw! dit is prachtig!

*mieke* zei

Alles klopt weer Janet... Schitternd ingekleurd, mooi papier en geweldige bloementoef.
Groetjes Mieke

Francis zei

Ooo wat een mooi kaartje, en de kleuren zijn schitterend!

Groetjes,
Francis

Marianne Reijgersberg zei

Hij is weer geweldig.Schitterend ingekleurd. We kunnen dit nu nog beter zien op de foto.
Leuk.
Groetjes Marianne

Marianne Reijgersberg zei

Hij is weer geweldig.Schitterend ingekleurd. We kunnen dit nu nog beter zien op de foto.
Leuk.
Groetjes Marianne

Christina C. zei

This is adorable, Janet! Love your coloring of Tilda and all the special details that make this a truly extraordinary card!

Liefs Ineke zei

schitterende kaart Janet.

Groetjes van Ineke

yvon zei

Hallo Janet, wat een lievie heb je weer gemaakt. Super.
groetjes, Yvon

Riet zei

Wat een schitterende kaart Janet.

Liefs Riet.

Maia zei

Natuurlijk vinden wij die kaart weer echt prachtig!
WAt een lief stempeltje met die hoepel! Zo mooi ingekleurd ook en die pareltjesrand vind ik ook zo mooi!
Fijne week,
Groetjes Maia

Frosien zei

Wat een mooie stempel heb je gebruikt Janet, je kaart is mooi geworden. Groetjes frosien

Ingrid zei

ik vind je kaart weer heel erg leuk en ik ben weg van het papier wat je hebt gebruikt
groetjes ingrid

Unknown zei

Schattige kaart Janet.

Lieve groetjes Suze

Jacqueline (Sjakkie) zei

Een practhig kaartje met een hele leuke Tilda! Mooie randjes en bloemetjes.
Groetjes van Jacqueline

fridel zei

wat een mooi kaartje janet
groetjes frieda