maandag 6 juni 2011

MDUC kaart

Hallo allemaal,
Jawel...vandaag kom ik zelfs twee keer met een post.
Deze kaart wil ik nog graag mee laten doen bij
 peach, purple and cream


Ik vond het eerst wat vreemde kleuren maar ik wilde toch graag
meedoen omdat dat nou juist de uitdaging is.
Ik ben eens in mijn papierbak gaan snuffelen en vond daar
nog wat papiertjes in die kleurtjes.
Ik heb Tilda ook maar een peach kleurig jurkje aangemeten hihihi...
Het is een afdrukje van de vorige Magnolia serie.
Ingekleurd met distress inkt.
Verder nog wat bloemetjes en pareltjes...en voor de verandering
eens een grote cremekleurige strik.
Ik wens jullie een fijne dag verder en ik denk dat ik morgen nog weer
terug kom met een nieuwe kaart...dussss graag tot dan,
Image and video hosting by TinyPic

13 opmerkingen:

Marianne Reijgersberg zei

Hij is geweldig. En inderdaad, ik zou deze kleurcombinatie zelf niet bedenken. Maar het resultaat is heel sprekend.
Groetjes Marianne

*mieke* zei

Het is inderdaad geen standaard combinatie, maar hij is wel heel gaaf... Erg mooi gemaakt...succes met de challenge!
Groetjes Mieke

Soep zei

ik vind je kaart super
ik hou hier wel van
niet dat standaart gebeuren en kleuren
mooooooooi
gr,ans xxxx

Noriko zei

Hoi Janet,
Als je de kleurencombi leest denk je uhhhh.
Maar als je het ziet denk je, ja het kan best.
Ik vind dat je er een mooi geheel van heb gemaakt ondanks het niet een alledaagse combi is.
Mijn complimenten.
Vind het zelf altijd heel moeilijk maken in een combi dat ik denk kan dat wel!
Deze is mooi uitgewerkt.
Groetjes Noriko van www.norikoskaarten.blogspot.com

Neline zei

Ik vond de kleurcombi ook niet helemaal super, maar nu ik jouw kaartje ziet......toch wel heel erg leuk!
groetjes
Neline

Lenie Hempen zei

Hoi Janet

Het is een lief , schatig kaartje.
Schitterend.


Gr Leny Hempen

Sanne zei

In één woord: GEWELDIG! Mooie kleuren! Ik had de challenge ook gezien, maar kom er niet uit met mijn papier...

Liefs Sanne

Liefs Ineke zei

schitterend Janet

groetjes van Ineke

Christa zei

Mooi gedaan , Janet. En daar zijn challenges idd. voor.....om eens iets nieuws te proberen. En dat is je goed gelukt. Misschien ga ik het ook eens proberen ; zijn ook niet mijn kleuren. Creatieve groetjes , Christa.

corryskaart zei

hoy janet
zelf vind ik deze kleurcombinatie erg mooi! en weer eens wat anders!
groetjes...corry

Riet zei

Schitterende kaart Janet.

Liefs Riet.

Eulanda zei

Oh I ♥ this card!! You did a fabulous job with the challenge at MDUC!!! It`s a tough one! Very pretty bouquet! Thanks for joining ust at MDUC this week and hope to see you again! Hugs!

annes paperfun zei

wow! Your card is beautiful!
Thank you for joining us at MDUC this week.
Hugs Anne Kristine