zondag 24 juli 2011

Diverse fotoos

Hallo allemaal,
Ja...ik ben er nog wel hihihi..
Heb alleen niet veel gefreubeld de laatste week...we zijn druk geweest
met van alles en nog wat....
Deze kaart had ik nog gemaakt voor een challenge waarbij je dieren moest gebruiken
en ik weet niet meer welke challenge dat was hihihi...
dus laat ik hem jullie zo maar zien.

Het is weer een trapjes kaart maar ik vind ze zo leuk om te maken.
Ook heb ik mijn nieuwe pons van Martha Steward gebruikt om gras mee te ponsen.
De afdukjes zijn van Magnolia en ingekleurd met distress inkt.
Het hart is gemaakt met een stans van Nellie Snellen.

Verder wat bloemen en parels en tussen het gras heb ik ook nog een paar bloemen gedaan.
Nu wil ik nog even aan de slag voor de challenge van MDUC.
De kinderen zijn weg..de oudste is op vakantie naar Zeeland met een 6tal vrienden en de jongste is
bij een nichtje spelen dus heb ik lekker tijd om even alles weer up-to-date te krijgen.
Ook zijn we vorige week zaterdag nog naar scheveningen geweest met mijn schoonouders
naar de musical Mary Poppins. Natuurlijk hebben we nog even op het strand gelopen.
Helaas was dit voor korte duur want toen begon het te regenen...en dan is de lol er snel af..
Ook hebben we afgelopen woensdag op de basisschool de afscheidsmusical gehad van onze jongste.
Ze had een rol als indiaan PAF..... 
Ze hadden ook nog de vrijdag hiervoor een gala avond met alle kids
uit de groep 8....ooh wat waren ze allemaal mooi !
De jongens in nette kleren...ja sommige zelfs in tweedelig pak hihihi..
De meiden hadden allemaal mooie jurkjes aan.
Onze dochter had een zwart jurkje aan met natuurlijk zwarte hakschoenen.
Het was een geweldige afsluiting van de basis school periode.
zo..dit was een lange post...nu ga ik echt aan de knutsel !!
Graag tot gauw,
Image and video hosting by TinyPic

22 opmerkingen:

Sanne zei

Hoi Janet,

Wat heb je weer een prachtige creatie gemaakt! Jouw kaartjes spreken me altijd enorm aan! Vond jij de musical ook zo leuk? Ik heb er zondag van genoten, al goot het toen ook in Scheveningen. Wat heb je toch 2 prachtige meiden!

Liefs Sanne

Lenie Hempen zei

Hoi Janet

Wat een prachtige kaart heb je weer gemaakt.
Wat verveelend niet al die regen.
En wat mooie foto's van je 2 prachtige,mooie Meiden.

Gr Leny Hempen

Anoniem zei

Super kaart! En prachtige meiden heb je. Heerlijk zo op het strand.

groet
karin

Noriko zei

Hoi Janet,

Wat een leuke trapjeskaart is het geworden.
Ze blijven leuk om te maken!!
Leuke foto's van je meiden hoor!!

Lieve groetjes Noriko van www.norikoskaarten.blogspot.com

creacora zei

hoi Janet wat een schitterende trappenkaart erg leuk gemaakt ,super leuk zo met die hond en die zittende magnolia

wat een mooie meiden ik heb er ook twee van hihi
wat een afsluiting mijn jongste gaat naar de vakantie naar groep 8 ook voor haar heel spannend ze ziet er al best tegenop om op kamp en van school te gaan
idd kleintjes worden groot dat zie je wel als ze in mooie jurkjes lopen

geniet effe van je vrije tijd !
Groetjes Cora

marion zei

Supermooi kaartje ! Wat een leuke fotos van je twee meiden. Liefs, Marion

m@deliefjuh zei

zo zo. druk weekje gehad. ik ben wel jaloers hoor. wil zograag nog naar marry popins... haha
en leuke fotos! JE KAART IS OOK WEER SUPER!

Christina C. zei

Wow, Janet, what a beautiful creation!!!! So many fabulous elements on your card..absolutely phenomenal!!!!!!
Your daughters are lovely.....wonderful pictures!

*mieke* zei

Je kaart is erg mooi Janet! En die dochters van je...wat een beautys zijn het zeg... Hopelijk heb je nog lekker kunnen freubelen!
Groetjes Mieke

Chantal zei

Hoi Janet, Ohh je trapjeskaart is inderdaad een bjoetie zeg! Groetjes, Chantal

Anoniem zei

mooie kaart janet
en een leuke foto van sanne en kim.

mandy

yvon zei

Hoi Janet, wat heb je weer een mooi kaartje gemaakt. Superss.
En wat is Mary Poppins leuk hé, heb hem 2x gezien, heerlijk. En inderdaad, die dochters van jou zijn hele mooie meiden.
Groetjes, Yvon

Wilma24 zei

echt een super kaartje Janet, wat een plaatje
ik zie bij jou meer trapkaartjes erg mooi gedaan het zijn hele kunst werken.
groetjes wilma

Maia zei

Schitterend kaartje weer zeg! Ik vind dat je er ook altijd zulke mooie heldere foto's van maakt hoe doe je dat toch?
Raar gevoel je laatste dochter van de basisschool af of valt het mee?
Bij ons is dat inmiddels al drie jaar geleden maar ik weet het toch nog goed. Schitterende foto's van je fotomodellen!
Genieten Mary Poppins, ja met minder weer moet je toch de gezelligheid zelf opzoeken of maken.
Fijne week,
Groetjes Maia

Colien zei

Geweldig trapjes-kaartje heb je weer gemaakt! Mooie foto's van je dochters!
grtz. Colien

Els zei

Pracht kaartje is dit en prachtige dochters heb je. Groetjes Els

Liberta zei

Hai Janet,

Wat een geweldige kaart. Ik vind de kleuren alles zo mooi.
Tja dan sluiten ze weer een school af.
Gaat het toch snel allemaal he.
Heel veel liefs, Lieb

Marianne Reijgersberg zei

Wat een leuke kaart Jeanet. Gaaf model. Ga ik in gedachten houden.
En wat een leuke foto's van de afscheidsavond. Leuk wat dit zo gaaf is geweest. Ik ga het idee van gala ook onthouden.
Hier in Italië is het ook herfst.
Tot gauw in Nederland.
lieve groetjes Marianne

Marianne Reijgersberg zei

Wat een leuke kaart Jeanet. Gaaf model. Ga ik in gedachten houden.
En wat een leuke foto's van de afscheidsavond. Leuk wat dit zo gaaf is geweest. Ik ga het idee van gala ook onthouden.
Hier in Italië is het ook herfst.
Tot gauw in Nederland.
lieve groetjes Marianne

Marianne Reijgersberg zei

Wat een leuke kaart Jeanet. Gaaf model. Ga ik in gedachten houden.
En wat een leuke foto's van de afscheidsavond. Leuk wat dit zo gaaf is geweest. Ik ga het idee van gala ook onthouden.
Hier in Italië is het ook herfst.
Tot gauw in Nederland.
lieve groetjes Marianne

Marianne Reijgersberg zei

Wat een leuke kaart Jeanet. Gaaf model. Ga ik in gedachten houden.
En wat een leuke foto's van de afscheidsavond. Leuk wat dit zo gaaf is geweest. Ik ga het idee van gala ook onthouden.
Hier in Italië is het ook herfst.
Tot gauw in Nederland.
lieve groetjes Marianne

chantal en sygrid zei

schitterende kaart janet
erg leuk gedaan
en wat een leuke foto's
liefs chantal & sygrid