vrijdag 9 september 2011

Merry Christmas...

Hallootjes,,,daar was ik weer...
Het is weer weekend !!
Althans voor ons......er zullen vast nog wel mensen moeten werken in het weekend..
Onze jongste was maar wat blij met het weekend.
Die ging van de week voor het eerst naar de "grote" school.
Dat is toch wel even iets anders hihihih...alleen al die mega boekentas pfff..
ik heb met ze te doen hoor !!

Nu...de kaart.....tja....ik heb weer ..sorry....een kerstkaart gemaakt.
Ik moet er nog een heleboel dus nu ik er eenmaal in zit ga ik nog even door..

Het papier is van My Mindes Eye..prachtig papier met glitter erbij...
Het afdrukje is een Magnolia van vorige kerst ingekleurd met distress inkt.
Die heb ik weer op een scallop cirkel geplakt die ik met een nestabilitie heb gemaakt.
Verder nog een stukje juttetouw en een paar bloemen.
Het tekstje is ook van Magnolia.

Dan kan ik nog vertellen dat ik vandaag...eindelijk....een antibiotica heb gekregen.
Ik ben namelijk nog steeds niet van mijn verkoudheid af !!
Ik had er zo genoeg van dat ik er maar een beetje op heb aangedrongen.
Wel kreeg ik de mededeling dat het zelfs daarvan niet over kon gaan...
maar ik vind het het proberen waard!!!

Bedankt weer voor het langskomen en graag weer tot gauw,

Image and video hosting by TinyPic

22 opmerkingen:

yvon zei

Hoi Janet,
Wat een schitterende kaart heb je gemaakt, dat papier is prachtig en Tilda weer zo mooi ingekleurd.
Sterkte met je kuurtje, hoop echt voor je dat het helpt.
Fijn weekend.
Groetjes, Yvon

Karin zei

Wat een leuk kaartje Janet, mooi papier.

Unknown zei

Hoi Janet, het is een prachtig kaartje geworden!! Leuk zo met dat touw en ik hoop dat je snel weer opknapt. Groetjes, Frea

chrilvian zei

leuk zeg
en dat touwtje maakt m heel speciaal/apart

marion zei

Wauw schitterend kerstkaartje. Liefs, Marion

Creatieve handgemaakte kaarten zei

Prachtig kaartje, en kerstkaarten moeten ook gebeuren!

Het is zo weer kerst dus.
Beterschap met je verkoudheid!

Liefs Ida

creacora zei

Idd kan je altijd proberen als het niet helpt heb je pech maar weet dat Antibiotica effe duurt voor het aanslaat !

Je kaartje is weer Harstikke leuk !

Beterschap hoor !! groetjes Cora

* Üla * zei

Wauw, Janet! Jij hebt de kerststemming goed te pakken! De ene kaart na de andere en ook nog die tag op de wijnfles. Prachtige creaties heb je gemaakt.
groetjes Ula

manuela zei

Wauw schitterend kerstkaartje.
Beterschap met je verkoudheid!

liefs Manuela

jans zei

wat een lief kaartje grt jans

Mandy's Magnolia cards zei

wat een geweldig mooi kaartje weer Janet!
groetjes & een fijn weekend!

Aartje zei

Hallo Janet, wat een mooi resultaat weer, erg mooi papier ook.
Groeten Aartje

Lenie Hempen zei

Hoi Janet

Wat een prachtig kaartje.
Echt schitterend mooi.
Heel veel beterschap.
Een heel fijn weekend.


Gr Leny Hempen

CreaSjouk zei

Wat een prachtig kerstkaartje heb je gemaakt.
Beterschap!
Ook een fijn weekend toegewenst.
Groetjes Sjoukje

Judith Slegers zei

Hoi Janet
Ik vind het een heel mooi kaartje! Ik vraag me altijd af hoe je zo mooi dit kan inkleuren? voor dat witte op het haar en op het gezicht hoe doe je dat toch?
Groeten Judith

corryskaart zei

hoi janet
al wat mijn voorgangers schreven ben ik 200% mee eens en een goede wijn behoeft geen krans:-))
groetjes van corry

Els zei

Bijzonder leuk kaartje en de pareltjes vind ik zo mooi onder dat piep kleine swirltje.
Groetjes Els

Liesbeth zei

Wat een mooi kaartje is dit weer Janet, ik vind de lieve Tilda zo mooi gecombineerd bij het papier en het stoere touw.
gr. Liesbeth

chantal en sygrid zei

schitterende kaart janet
erg mooi gemaakt
liefs chantal & sygrid

Maia zei

Prachtig je kaart, je bent goed op dreef met de kerstkaarten!
Ja die boeken voor een brugklasser zijn topzwaar! Ik vind het zelfs ooit gevaarlijk op de fiets mijn dochter had gelukkig zo'n fietsenrek achterop.
En gelukkig dat je antibiotica hebt nu gewoon proberen hoor!
Je hebt het al zo lang op de normale manier afgewacht.
Fijne zondag,
Groetjes Maia

Jacqueline (Sjakkie) zei

Het is weer een heel mooi en leuk kerstkaartje Janet. Ik hoop dat de medicijnen aanslaan.
Groetjes van Jacqueline

Christa zei

Hoi Janet , wat een schattig kerstkaartje is dit !! Deze vliegende Tilda blijft zo lief....mooi ingekleurd. En dat je nog steeds met die verkoudheid zit....vervelend. Creatieve groetjes van Christa.