zaterdag 15 oktober 2011

Paarse kerst

Hallo allemaal,
Yes....ze zijn binnen !!! Wat een superleuke serie van Magnolia !!
Eigenlijk wil ik ze wel allemaal !!
Dit is Tilda with hellebores ingekleurd met distress inkt.
Ik ben in het bezit gekomen van de limitid edition !!
Drie nieuwe kleurtjes die maar beperkt leverbaar zijn !!
De haren heb ik met 1 van de nieuwe kleurtjes gekleurd.
Het designpapier is ook van de nieuwe serie van Magnolia.
Tja...paars...ik vind het erg leuk  !!
Eens iets anders dan groen en rood.
Verder nog wat bloemen en een stans van Tim Holtz waar
een charm aan hangt van een rendier.

Zo...nu ga ik naar mijn bedje toe....beetje slaap inhalen.
Afgelopen nacht hebben ze me een beetje wakker gehouden..
Tjonge jonge van komt de jeugd van tegenwoordig toch laat door straat....
Eerst een lawaai groep om twee uur daarna een groep om half vier en
de laatste groep kwam om 6 uur vanmorgen langs !!!
Op de een of andere manier werd ik er altijd wakker van....
en ja....daar krijg ik nu een beetje last van whahaha...mijn ogen hangen op half 6.
Ik zeg maar snel......tot gauw,

Image and video hosting by TinyPic

21 opmerkingen:

Christina C. zei

OMG...Janet, this is too cute for words! Love you coloring of this adorable Tilda...spectacular card!

yvon zei

Hoi Janet,
Je kaartje is weer prachtig zeg en geweldig zo in het paars.
Ik heb toevallig vanmiddag een Tilda in het paars zitten kleuren, moet er alleen nog een kaartje mee maken.
Welterusten.
Groetjes, Yvon

Riet zei

Schitterende kaart Janet.

Liefs Riet.

Marlies zei

Een prachtige kaart, wat mooie kleuren en mooie details en een schattige Tilda!!
groetjes, Marlies

Paula zei

Hallo Janet,

Ik bewonder je kaarten altijd enorm! Je maakt er altijd zo'n kunstwerkje van , helemaal super!! Net als dit kaartje in 1 woord geweldig! Ik moet zeggen dat ik niet altijd een reactie achter laat ... ben een stille genieter hihi. Maar ik kom elke dag wel even langs! Fijne zondag! Groetjes Paula

Yvonne Rijk zei

Hoi Janet,

Wat een prachtige kaart is het geworden. Kom elke week wel even langs op je blog. Alleen laat ik niet zo vaak een reactie achter. Maar ik vind je werk prachtig. Ik heb zelf afgelopen week 2 magnoliaatjes besteld van de nieuwe serie. Heb zo getwijfeld of ik deze met helleborus zou nemen maar ben toch voor het zittende met kaarsje gegaan. Als ik dit zo zie krijg ik bijna spijt. Wat een schatje. Leuk dat je de limited edition van de nieuwste distresskleurtjes hebt. Ze zijn echt aan jou besteed. Fijne zondag nog ondanks je slaaptekort en veel knutselplezier. (en vooral aan ons bloggers blijven tonen)

Groetjes van Yvonne Rijk.

chantal en sygrid zei

schitterende kaart janet
heel erg mooi gemaakt
en idd deze serie is weer zooo leuk wij zouden ze ook wle allemaal willen hihi. uiteindelijk hebben we ons redelijk kunnen inhouden en hebben er 5 besteld waaronder deze tilda
liefs chantal & sygrid

Lenie Hempen zei

Hoi Janet

Wat een prachtig kaartje Janet.
Echt een schatje.
En heel lief van kleur.
Heb verder een fijne zondag.


Gr Leny Hempen

Mandy's Magnolia cards zei

wauw Janet wat een geweldig mooi kaartje. ben helemaal weg van de lieve tilda!
groetjes, Mandy

Marianne Schut zei

Hai Janet, en al een beetje bijgeslapen weer, hihi! Je kaartjes lijden niet onder je slaapgebrek hoor. Wauw wat is deze weer prachtig!!! Inderdaad dat paars is wel erg mooi hoor, net als deze lieve Tilda weer. Liefs Marianne

Liberta zei

Jee Janet wat een prachtige kaart. Zulke mooie details heb je erin verwerkt.
Kom ogen te kort zo mooi vind ik het.
De kleur paars is helemaal top juist leuk iets anders dan het geeikte.
Ja leuke stempel ik mag mezelf ook wel beheersen om ze niet allemaal aan te schaven maar dan ga ik failliet.

Liefs, Lieb

Christa zei

Hoi Janet , super kerstkaart !! Erg origineel zo in het paars.... moet kunnen. Christa.

Marianne Reijgersberg zei

Een schitterende kaart weer. En wat zijn de nieuwe kleurtjes mooi. Hoop ze binnenkort op de beurs ook aan te kunnen schaffen.
Mooie kleur paars voor de Kerst.
Alles kan en alles mag, als het maar mooi is, toch? Ik vind in ieder geval van wel.
Groetjes Marianne

Jacqueline (Sjakkie) zei

Wat heb je weer een geweldig mooi kaartje gemaakt. Leuke stempel en prachtige kleuren. Ik hoop dat je gisteren beter hebt geslapen.
Groetjes van Jacqueline

Karin zei

Wat een mooi kaartje, dat paars is inderdaad erg gaaf.

Monique zei

Wat een prachtige projecten heb je op je blog staan. Heb met veel plezier rondgekeken.

Groetjes Monique

Unknown zei

Woww die is mooi wat een gave kleuren supersssssss

Liefs Nellie

Frosien zei

Wat is deze stempel leuk, deze staat nog op mijn verlanglijstje, Je kaart is leuk geworden, netjes ingekleurd en afgewerkt. Groetjes Frosien

Cathy zei

Hoi Janet!!

Wat een prachtkaart!!! En zulk mooi paars en zo mooi ingekleurd!!!

Groeten
Cathy

lenny zei

O O O OOOOOO wat een snoeppie van een kaart weer Janet superrrr
gr lenny

Jeanet van der Lee zei

Wow wow wow, wat een mooie kleur van kaart zeg, en die stempel, in 't echt (gekleurd bedoel ik dan) is ie nog veel mooier dan ik dacht, super! Groetjes, Jeanet