vrijdag 25 november 2011

Christmas Tag


Hallo allemaal,
Wat leuk dat je weer een kijkje neemt op mijn blog.
Dit keer laat ik een kersttag zien.
Met deze tag wil ik graag meedoen met de challenge van

De tag zelf is gemaakt met een stans van Tim Holtz.
Het designpapier is van het prachtige Maja design - Vintage winter.
Op de tag zit een hart waar het afdrukje van Magnolia op zit.
Deze heb ik gemaskerd met een tekst stempel van Magnolia
en ingekleurd met distress inkt refills.
Rondom het hartje zitten nog wat rode strassteentjes. 
Hier nog even een close-up van het magnoliaatje.
De bloem is gemaakt met een stans van Marianne design.
En de swirl is van Magnolia. Het hartje is met een ponsje gemaakt. 
Bovenaan zitten kleine labeltjes gemaakt met een pons.
Daarop weer x-mas lettertjes geplakt en aan een stukje
juttetouw laten hangen. Daartussen hangt nog een hartje.
Verder heb ik de randjes opgeschuurd en wat witte verf hier en daar.

Ik dank jullie weer voor het langskomen en ik probeer
jullie ook allemaal te bezoeken maar....het ontbreekt me
aan tijd om overal een berichtje achter te laten..sorry.

Ik wens jullie een fijne dag verder en graag tot gauw,


Image and video hosting by TinyPic

25 opmerkingen:

Christina C. zei

Wow, what an incredibly gorgeous tag.....love all the elements and the stunning Tilda!!!!

*mieke* zei

Ik vind je tag GEWELDIG mooi Janet, mooi ook al die wit aangezettenranden!
Ik krijg ook meteen weer inspiratie...wie weet ga je deze in een iets andere vorm bij me terug zien!
Groetjes Mieke

PatriciaKleijn zei

wow gaaf zeg... ik vind Tags toch altijd een vak apart

Liefs,
Patricia

Anita zei

Prachtig!!

Gr. Anita

Christa zei

Hoi Janet , wat een super gave tag !! Mooi dat rood met die witte verf-randjes.... Leuk gedaan ook met die tagjes met letters. Christa.

yvon zei

Super mooi gewoon.
Groetjes, Yvon

Gerda Heijne-Hartsuiker zei

Wat een mooie tag!! Super hoor!!

Groetjes Gerda

Colien zei

Supermooie tag, erg gaaf! En je blijft ernaar kijken, zoveel leuke details...
Goed weekend!
grtz.Colien

Riet zei

Ohhh wowww Janet,wat heb je een prachtige tag gemaakt.

Liefs Riet.

Fieneke zei

Wauw, wat mooi gestempeld en ingekleurd!
Groetjes Fieneke

Corrie zei

Wauwwwww wat een prachtige Tag
Groetjes Corrie

Kim zei

Prachtig. Wat een mooie tag.

Groetjes Kim

Liesbeth zei

Wat een mooie tag Janet.
Ik vind je details zoals al die geverfde randjes prachtig, net als de stempel zo verwerkt met de tekst erachter.
gr. Liesbeth

creacora zei

Gweldig deze tag Janet ik vind hem SUPERS alles heel mooi en leuk die gemaskeerde Tilda met tekst !

Groetjes Cora

corryskaart zei

hoi janet
wat een prachtige tag en zo leuk met die kleine labeltjes bovenaan!
gr corry

Lenie Hempen zei

Wat is hij weer mooi Janet.
Echt schitterend.
Heb verder een heel fijn weekend.


Gr Leny Hempen

Ingrid zei

Deze vind ik super, echt prachtig! Heel mooi gemaskerd.
Hugs Ing

Karin zei

Prachtige tag! Mooi gedaan met dat maskeren.

Durvina zei

Prachtig, mooi en schattig.

groetjes, Durvina

marion zei

Het is een schitterende tag !! Liefs, Marion

LAURA KANT zei

Wat een geweldig mooie tag! Het zal maar aan een kadootje voor jou zitten, dan is deze schitterende tag al een KADO op zich!

Hugs, Laura

Teresa zei

Gorgeous Tag and a fab Tilda, thanks for joining in the masking challenge at Totally Tilda. Teresa xx

Wi@ zei

Wauw wat mooi superrrrr ik zag hem op de magnolia hyves staan je maakt geweldig mooie dingen
Mijn complimenten ben dan ook meteen volger geworden

Ik heb ook een blog misschien vindt je het ook leuk om volger bij mij te worden

Groetjes Wia

www.wiascrapcards.blogspot.com

Susie Sugar zei

Fantastic as always your work is gorgeous Janet
Thanks for playing with us girls at the Totally Tilda Challenge
Hugs Susie Sugar xx

Jackie zei

Totally adorable. Thank you for joining in the fun at Totally Tilda this time. hugs Jackie x