donderdag 17 november 2011

Hanglars TE KOOP

Hallo allemaal,
Het was hier een beetje stil op dit blog maar we zijn bij ons
heeeeel erg druk geweest. We kregen nieuw behang in onze kamer en
toen moest ik dus alles uitpakken. En daarna weer inpakken.
Ook de rest van het huis zijn we een beetje aan het oppimpen.
Zo  heb ik ook mijn hobbyruimte uitgeruimd en daar kwam ik deze
Hanglar&Stanglar stempels weer tegen.
Omdat ik ze niet meer gebruik en er ook niet mee door ga
i.v.m. aanschafkosten die heel hoog zijn bied ik ze te koop aan.

gereserveerd
Heb je interesse in 1 of meerdere van deze stempels dan mag je me mailen
met het nummer van jou keuze. De prijs van de stempel staat er naast.
De twee rode stempels zijn nog z.g.a.n !!
Ook de andere stempels zijn prima in orde !!
Het bedrag is MET verzendkosten binnen Nederland.
Voor het verzenden naar het buitenland krijg je een mail met de verzendkosten.
WIE HET ZICH HET EERSTE MELD IS OOK EERSTE KOPER !
Mocht de koop toch niet doorgaan dan is de tweede persoon die zich meld aan de beurt.
Mijn mailadres is hobbyjanet@hotmail.com


 gereserveerd

gereserveerd

gereserveerd

gereserveerd

gereserveerd

gereserveerd

gereserveerd



Image and video hosting by TinyPic

Geen opmerkingen: