zaterdag 10 maart 2012

speciaal voor jou

Hallo allemaal,
Een kaartje met de tekst "speciaal voor jou"
Het designpapier is van Basic Grey uit de "oude" doos.
Het afdrukje is van de nieuwste Magnolia serie prinsen en prinsessen.
ingekleurd met distress inkt op 300 gr aquarell papier.
Verder een stukje wondgaas een label wat bloemen en langs de
hoekjes en randjes wat gesso ( die witte verf)
Ik vind de nieuwe serie weer ontzettend mooi !!
Ik denk wel dat dit 1 van mijn favorietjes is...
net als zoveel andere whahaha...

Denken jullie nog aan de candy ?!

Verder wens ik jullie nog een fijn weekend verder,

Image and video hosting by TinyPic

22 opmerkingen:

Joukje zei

Wat een prachtig mooi kaartje Janet
De nieuwe stempels zijn ook Super!
Groetjes Joukje

Tineke van der Linden zei

Een schitterend kaartje! En weer schattig zijn de nieuwe stempels.
Groetjes Tineke

tanja zei

wat lieverd je kaartje mooi gekleurd ook xx tanja

*mieke* zei

Ontzettend mooi weer Janet! Hier ligt ze ook al gestempeld klaar om een beetje kleur te krijgen, maar moet eerst wat fut en tijd vinden:-)
Groetjes Mieke

Mieke'S zei

Heel lief kaartje!
Groetjes Mieke'S

Anoniem zei

Het is weer een schatje Janet.

Lieve groetjes Suze

Unknown zei

Het is weer een schatje Janet.

Lieve groetjes Suze

ILARIA zei

Bellissimo lavoro! La colorazione è sublime e tutta la card è una gioia x gli occhi
Brava Ila

Zussenknutsel zei

Geweldig kaartje!
We doen al mee met de candy!
XX Charlotte & Lieke
Zussenknutsel@ziggo.nl

Colien zei

Wat een mooi kaartje weer, zeg! Leuke kleurtjes en inderdaad; die nieuwe serie is zo gaaf!! Je hebt Tilda erg gaaf ingekleurd, super!!
grtz.Colien

Sanne zei

Ik ben het met je eens, wat een leuke stempels zitten er in de nieuwe serie! Deze is ook zo schattig! Je hebt er weer een pracht van een kaart mee gemaakt! Top!

Liefs Sanne

creacora zei

o Super deze mooie kaart Janet !!! geweldig is ie meis wat ga je lekker je schut de ene na de andere kanjer uit je mouw Top hoor !!

Groetjes Cora

Anita zei

Wat een prachtige kaart weer.

Gr. Anita

Mirjam zei

Hoi Janet,

Wat een supermooi kaartje is dit weer!!! Toppie.
De rest is ook heel mooi maar ik had even geen tijd om te reageren. vandaar nu maar alles in 1 keer. De kaart in blauw met geel vind ik ook gaaf. Vind de kleuren heel mooi!

Groetjes Mirjam

Lenie Hempen zei

Wat een schatje Janet.
Echt super lief.
Schitterend mooi van kleur.
Heb verder een hele fijne zondag.

Gr Leny Hempen

Glenda de Heide zei

Wat een schattig kaartje, Janet.
En het stempeltje is ook zoooo lief.

Zou het ook leuk vinden als je een kijkje komt nemen op mijn blog.

Veel liefs Glenda

Erma zei

Wat een schatje!! Ik ben ook helemaal verliefd op de serie prinsen en prinsessen.........er zitten zulke leuke bij!! Heb ook deze als eerst gebruikt, ze is geweldig!

Gery zei

Oh, jeetje, wat is dit een geweldig leuke en vrolijke kaart geworden.
Mijn portemonnee moet ff op slot, maar die lieve nwe stempels maken het me zo moeilijk!!!!
Ik geniet gewoon mee van jouw werk, okay?
Groetjes Gery

Claudia zei

Hoi Janet,

Het is een prachtig kaartje geworden! Lekker zoet met dat roze, hou ik wel van. En ik denk aan je candy hoor ;-) Je staat al een tijdje in m'n sidebar haha

X Claudia

Marga50 zei

Schitterend je kaart. Groetjes Marga.

Cathy zei

Prachtig kaartje: supermooi ingekleurd, superleuke kleuren en heel erg mooi afgewerkt!

Aartje zei

Wat een heerlijke kleurtje Janet, helemaal van deze tijd. De winkels hangen ook al vol met al dit vrolijks.
Groeten, Aartje