maandag 3 september 2012

Nieuwe challenge DML

Goedemaandag allemaal,

Er is vandaag weer een nieuwe challenge gestart op het blog van
en de opdracht is een kaart aan de hand van deze sketch:

En dit is mijn uitwerking ervan:

Het magnoliaatje heb ik alleen met zwarte distress inkt ingekleurd.
Hoe meer water hoe lichter de kleur ..
Het modelletje van de kaart is een snijmal van crealies.
Daartussen nog wat wondgaas.
De hartjes zijn gemaakt met een doohickey van Magnolia.
Daarop weer een stippelintje.
De houten harten zijn van xenox.
Het geheel op een witte vierkante kaart geplakt en nog afgewerkt met
wat bloemen en hoekjes.

Hier nog even het afdrukje van dichtbij.

Ik hoop dat jullie allemaal weer meedoen !!
Kijk maar snel even op het blog van :

Image and video hosting by TinyPic

6 opmerkingen:

mariska zei

Ziet er prachtig uit Janet!
Heel erg mooi gemaakt :D

Liefs mariska

Riet zei

Wat een schitterende kaart Janet.

Liefs Riet.

jolanda zei

hele mooie kaart

Chantal zei

Wauw wat super Janet! Ik heb eigenlijk nog nooit in zwart/wit gekleurd, maar deze is werkelijk fantastisch! Lieve groetjes, Chantal

Christa zei

Hoi Janet , mooie kaart voor onze nieuwe challenge. En wat is dat zwart ingekleurde afdrukje goed gelukt .... moet ik toch ook eens proberen. Liefs , Christa.

Lenie Hempen zei

Wat is hij mooi Janet.
Echt schitterend.

Gr Leny Hempen