donderdag 11 oktober 2012

Kerstvouwkaart

Goededonderdag allemaal,
Graag wil ik jullie deze kaart laten zien en de wijze waarop ik hem heb gemaakt.
Ik ben begonnen met een dubbele kaart van 15 x 10,5 cm ( vouw bovenaan)
Daar heb ik designpapier van 14,5 x 10 op geplakt.
(designpapier is van Magnolia- kerstserie) 
Daarna heb ik een soort koker gemaakt van 2 cm diep x 10,5 cm breed en 5 cm hoog.
Deze heb ik aan de voorkant van de kaart geplakt op het designpapier.
Deze heb ik weer beplakt met groen (design)papier.
Nu stans je diverse kerstbomen ( marianne design 2011)
De eerste boom heb ik op de kaart geplakt.
De tweede boom heb ik verdikt met foamtape op de kaart geplakt.
En de volgende bomen met dubbeldik foamtape...
De andere twee bomen zitten op het "doosje" aan de voorkant.
Het hekje ( marianne desing) heb ik in het midden op het doosje geplakt.
De boomstam is nog een oudje van Magnolia.
Ook heb ik nog diverse kleurtjes gras gebruikt...die heb ik met een pons van
Martha Steward gemaakt. Het kleine vogeltje is ook van Marianne design.
De kader waar de tekst in is gestempeld is van Joy!krafts ( Noor!design)
De tekststempel is van Whimsy stamps. 
Zoals ik hier laat zien kun je dus de kaart gewoon versturen omdat hij
helemaal dubbelgevouwen kan worden. 
Het afdrukje is een Magnolia van de nieuwe Kerstserie.
Ingekleurd met distress inkt op aquarell papier.
Haar naam is "Tilda in the forrest".
De sneeuw heb ik gemaakt met liquid appliqeu en een heattool.

Zo... dit was een lange post maar ik hoop dat het de moeite waard was :)


Dan wens ik jullie een fijne dag verder en graag tot de volgende keer,

Image and video hosting by TinyPic

25 opmerkingen:

Chantal zei

Ohhhhhhhhhhh Janet, wat is dit een supermodel zeg!!! Bedankt ook voor de uitleg en het showen! Ik ben er helemaal verliefd op! Dit komt zeker op mijn lijstje te staan van to do! Lieve groetjes, Chantal

Ghea zei

Echt SCHITTEREND gedaan Jeanet, het
is een echte bjoetie I LOVE IT
Liefs Ghea

Linda zei

Erg mooi gedaan
gr linda

Christina C. zei

Such a spectacular creation,Janet!
Adore this beautifully colored and showcased Tilda! Your design is outstanding and I love all the fun details!

Frosien zei

Ooohh hoe kom je op het idee, deze kaart is schitterend, ik houd dit patroontje in mijn gedachten, heeeeeel erg mooi. Groetjes Frosien

Marrie zei

Hallo Janet,

Wat een geweldige kaart en wat heb je dat leuk gedaan.
Bedankt voor de uitleg ik ga hem ook een keer maken.

Lieve groetjes Marrie

Welkom bij Happy Stamper zei

oooh wat leuk gedaan zeg, heel erg gaaf hoor,

lieve groetjes angelique

jans zei

schitterend kaartje heel mooi gemaakt heb je uitleg mee genomen bedankt daarvoor grt jans

scraphobby zei

hallo Janet wat een super leuke kaart ,bedankt voor de uitleg,en ik heb hem meegenomen.
groetjes Marian

Marley zei

Super gaaf Janet!!! liefs Marley

Aartje zei

Wat een superleuke kaart is dit. Geeft echt mooie diepte op deze manier. Prachtig eindresultaay.
Groetjes Aartje

Joukje zei

Wauuuwww.. Prachtig!!
Een super leuke kaart is het Janet.
Bedankt dat je dit met ons wilt delen.
Groetjes Joukje

Sandra zei

Leuke kaart Janet !

Liesbeth zei

Mooi model Janet, en super uitvoering.
groetjes Liesbeth

anja zei

heel erg mooi.bedankt voor de uitleg
gr anja

Marguerite zei

Wat een leuk afdrukje heb je gebruikt. En een super leuke kaart.
Groetjes Marguerite

Colien zei

Wow, wat een kunstwerkje! Prachtig gemaakt en wat is die nieuwe stempel leuk! Bedankt voor je duidelijke uitleg van het modelletje, top!
grtz.Colien

Anoniem zei

Wat een prachtige kaarten zijn het
Janet ,heel orgineel zijn ze vaak.
Groetjes Jannie

jolanda zei

super mooie kaart

Lenie Hempen zei

Wat een prachtig kaartje Janet.
Echt schitterend mooi.

Gr Leny Hempen

May Britts papir og sånt zei

Lovely card and a great layout.

hugs May Britt

jokes-hobbyhof zei

Wat een prachtige kaart.

Liefs Joke

Sinikka zei

Wat een mooi kaart. Super ook met juist deze Tilda.
Gr. Sinikka

anneke's creaties zei

wat een schitterende kaart is dit
erg leuk model en bedankt voor de duidelijke uitleg
komt zeker op mijn to-do list te staan

groetjes anneke

Monique zei

Die is heel mooi !

groetjes Monique