zaterdag 16 februari 2013

Kaart en Candy uitslag.

Hallo allemaal,

Hier ben ik met de uitslag van de candy en een kaart.

De kaart is er eentje met een digi printje van Saturated Canary van Krista Smith.

 

De basis heb ik gemaakt met een Go-Kreate mal.
Deze basis is een enkele kaart die ik later op een dubbele kaart heb geplakt zodat hij ook kan staan.
Deze dubbele heb ik ook gestanst met een Go-Kreate mal maar dan leg je deze met 1 snijrand over
de vouw van de kaart zodat deze heel blijft. Tussen de basis en de dubbelen heb ik nog een zwarte label en een wit papieren zakje geplakt. In het zakje zit een kaartje die je aan een stukje dubbel washi tape eruit kan halen. Op de basiskaart zit verder een stukje designpapier, wat bloemen het afdrukje en wat pareltjes.
De ronde tekst stempel is van Noor!design.


Hier nog even het afdrukje van Canary ingekleurd met distress inkt refills.

*********************************************************************************

Dan heb ik nog de verloting van de mallen en dat is iemand geworden die zelf geen blog heeft maar dat 
gaat vast komen nu ze van die mooie mallen heeft gewonnen. Ik kreeg een mail van haar waarin ze schreef 

Hoi Janet,
Ik heb zelf geen blog, maar ben wel een regelmatig bezoekster van jouw blog en dat van Noor!design. De mallen van Noor!design vind ik geweldig, daarom wil ik ook graag mee doen met de candy. Het is alleen zo jammer dat m'n budget en tijd niet evenredig meegroeien....
Zij vind zoals velen de Noor!design mallen geweldig !
Het grappige is dat die tijd bij heel veel van ons bloggers  altijd lastig is en blijft.
Zo gauw er doosjes tijd leverbaar zijn laat ik het zeker weten.

Nu willen jullie natuurlijk wel weten wie het is geworden.....
Deze mail was van:

Linda Hageman !!         Linda  GEFELICITEERD !!!

Linda jij krijgt van mij een mail terug waarin je jou adresgegevens even kan terugsturen...want
die heb je er niet bijgezet.

Allemaal bedankt voor het meedoen met de candy !!
En hou mijn blog in de gaten want er komt over een tijdje nog wel weer een Candy !!



14 opmerkingen:

Marjan zei

Linda gefeliciteerd !! En Janet bedankt voor het verloten.

Groetjes, Marjan

Anita Meijer zei

Wauw wat een schitterende kaart Janet en wat heb je haar supermooi ingekleurd, zo top. En Linda gefeliciteerd met het winnen van de prijs, super voor je.
Liefs van Anita

janieworkum zei

Gefeliciteerd Linda, en je kaart is prachtige geworden Janet
groetjes Janie

nans'creablog zei

Gefeliciteerd Linda. En Janet, dit is weer een prachtige kaart. De digi is zo mooi ingekleurd, echt super.

Groetjes,
Nans

Colinda zei

Wat een mooie kaart en zo'n lieve digi!! Een gezellige zondag, Colinda

Irene zei

Proficiat Linda!
Prachtige kaart weer Janet met een enige digi!!

xx Irene

Colien zei

Supermooie kaart weer, zeg! En Linda, proficiat!
grtz.Colien

Unknown zei

Wat een prachtige kaart Janet! Super mooie stempel en veel details op je kaart, daar houd ik van! Groetjes Frea

Lenie Hempen zei

Wat een schatje Janet.
Echt super lief.
Linda gefeliciteerd met Je gewonnen prijs.
Heb verder een fijne zondag.

Gr Leny Hempen

jolanda zei

prachtig kaartje

roelie zei

linda gefeleciteerd en maak er wat moois van

janet deze kaart is ook weer mooi geowrden leuk ook dat wasi tape er bij

ger roelie

Unknown zei

Dank julliue wel. Ik ben er erg blij mee en ga er zeker binnenkort wat moois mee maken. Dit zal ik plaatsen op de facebookpagina van Noor!design.
En Janet, als jij een doosje tijd voor me hebt, ga ik een blog bijhouden;-)

sjanie zei

Wat een prachtig kaartje.
Linda gefeliciteerd met je gewoonen prijs, en Janet, bedankt voor de kans.

Groetjes,
Sjanie

chrilvian zei

moooii