vrijdag 1 maart 2013

Anders dan anders...

Hallo allemaal,
Welkom op mijn blog ,
Dit keer een andere kaart dan jullie van mij gewend zijn.
Eentje met hele lichte kleurtjes en geen poppetje....


Ik heb een vierkante scallop kaart als basis gebruikt. Deze heb ik gemaakt met een Go-Kreate stans.
Daarop een stukje Riddersholm papier.
De ronde Noor! mal  heb ik uit pergamano papier gestanst. Daarop nog een doily (taartkleedje) en
daar weer een ronde tekstcirkel van Noor!design op.
Het geheel afgewerkt met diverse bloemen en linten en pareltjes.


Hier nog even de linkerbovenhoek.
Achter de bloementoef heb ik een Noor!stansmal uit glitterkarton in twee delen gebruikt.

Het is dus echt een ander soort kaart dan jullie van mij gewend zijn maar voor sommige gelegenheden
vind ik de poppetjes niet passend.

Dan wens ik ieder nog een fijn weekend, het weer lijkt wat beter te worden dus dat is altijd goed !

Bedankt voor het langskomen en graag tot gauw,


16 opmerkingen:

jolanda zei

mooi kaartje

Sanne zei

Heel anders dan we gewend zijn van jou, maar wel prachtig hoor! Heel stijlvol! En er is toch van alles te zien! Ik zeg: voor herhaling vatbaar!

Liefs Sanne

yvon zei

Hallo Janet,
Wat een schitterende kaart is dit geworden zeg. Super mooi.
Jij ook een fijn weekend.
Groetjes, Yvon

JOKE zei

Wat een mooie stijlvolle kaart is dit en wat een mooie bloementoef heb je er op gemaakt!!!
Liefs Joke

Erica ♥ zei

Ik vind je kaart super mooi, ik hou
hier heel erg van, mooie kleuren,
leuke indeling, zo mag je vaker
kaarten maken hoor, ik geniet ervan ☺

Alvast een gezellig (knutsel)weekend :)
Lieve grtjsss Erica xox

Marrie zei

Hallo Janet,

Ook dit is prachtig.
Ik vind het een super mooie kaart.

Lieve groetjes Marrie

janieworkum zei

Prachtige kaart Janet
groetjes Janie

nans'creablog zei

Ook zonder poppetje is het een hele mooie kaart geworden.

Groetjes,
Nans

Anita Meijer zei

Wat een schitterende stijlvolle kaart heb je gemaakt Janet, ik vind hem prachtig.
Liefs van Anita

Linda zei

Hoi Janet,

Wat een mooi kaartje zo!
Heel wat anders maar heel mooi!
Liefs, linda

Christina C. zei

This is the loveliest sentiment card I have ever seen.....breathtaking!

tanja zei

schitterende kaart

Lenie Hempen zei

Hij is prachtig mooi Janet.
Echt schitterend.
Heb verder een fijn weekend.

Gr Leny Hempen

Noriko zei

Inderdaad totaal anders maar wel super mooie en stijlvol!
Ik hou hier wel van.
En ook de mooie zachte kleuren zijn super!

Lieve groetjes Noriko
norikoskaarten.blogspot.com

roelie zei

ik vind hem prachtig janet

in die zachte kleurtjes en het afdrukje mist helmaal niet hier bij

gr roelie

Handmade By Doris zei

Kartka jest przepiękna i bardzo wytworna!