zondag 17 maart 2013

Joepie...!!


Hallo,
Leuk dat je weer langs komt op mijn blog.
Dit keer een kaart die ik voor Noor!design had gemaakt.
Misschien hebben jullie hem al wel gezien maar ik wilde hem toch even op mijn
eigen blog showen.

Het is een kaart waarvan de basis is gemaakt van ribbel karton.
Het modelletje is een stans van Go-Kreate.
Dit zijn grote stans mallen vaak ik drie of vijf maten in 1 set.
Verkrijgbaar bij Ge-We Hobby
Links heb ik de ronde Noor!design mal gebruikt.
En rechts zie je nog een stukje van de langwerpige Noor!design mal.
Ook de swirl is van Noor!.
De postezegels de briefkaart en de tickets heb ik van Pinterest geplukt.
Het afdrukje is een Magnolia en is ingekleurd met distress inkt.
De kleur van het pakje is tattered rose.
Het blauw om het afdrukje heen heb ik met PanPastel gedaan.
Hier nog even het afdrukje dichterbij en de kleine blauwe rechthoekjes zijn van Joy!crafts.
Die kun je stanzen...maar ook nog embossen en dan staan er leuke hartje en bloemetjes in.

Ik vond het weer leuk dat je even kwam kijken en graag tot de volgende keer,
Dat zal morgen (maandag) zijn want dan begint er weer een nieuwe challenge op het DML blog.
Dus wie weet, tot morgen,

15 opmerkingen:

mariska zei

Wat een prachtige kaart heb je gemaakt Janet.
Echt schitterend. Ik ben er helemaal weg van. Prachtig papier, prachtige embleshments en zo ontzettend mooi ingekleurd.

Liefs mariska

creacora zei

geweldig mooi Janet !!

Groetjes Cora

roelie zei

het is weer een topper janet deze kaart

meid je verzint toch van alles er mooi hoor

gr roelie

Anita Meijer zei

Wat is het weer een genot voor het oog Janet, echt helemaal te super zo mooi.
Liefs van Anita

Lenie Hempen zei

Het is weer een schatje Janet.
Echt super lief.
Heb verder een fijne zondag.

Gr Leny Hempen

janieworkum zei

Wat een prachtige kaart Janet erg mooi bewerkt
groetjes Janie

Erica ♥ zei

Echt een super kaart, zo mooi met
vele prachtige details ☺

Fijne en gezellige (knutsel)zondag nog :)
Lieve groetjes Erica xox ¤
heidebloempjuh.blogspot.nl

Sanne zei

In een woord: geweldig! Ik vind dit zo'n leuk afdrukje!

Liefs Sanne

Anoniem zei

Wat een mooie kart weer Janet ziet altijd te genieten van je creatie,s groetjes
Ria

Vicky zei

Simply gorgeous sweetie....:o)

biggest of hugs Vicky xx

henny zei

Mooie kaart Janets
Groetjes henny

Natasja's Kaarten zei

Geweldig kaartje!

Groetjes, Natasja

Anoniem zei

Good post however I was wanting to know if you
could write a litte more on this subject? I'd be very grateful if you could elaborate a little bit further. Kudos!

my blog; 19618

martine zei

Leuk al die verschillende dingetjes op je kaart. Hij is geweldig. Groetjes , Martine x

jolanda zei

mooie vrolijke kaart