dinsdag 5 maart 2013

Kaart en Babycaviaatjes

Hallooo....

Oooh wat hadden we vandaag al een heerlijk weertje...lekker zonnetje..daar word een mens blij van !

Ik heb dus ook niet gefreubelt maar ben lekker buiten geweest. Maar deze kaart wilde ik jullie nog even laten zien...en ook onze jonge baby caviaatjes wil ik even laten zien..zoooo schattig !!

De kaart heb ik gemaakt met een afdrukje van Magnolia. Ingekleurd met distress inkt.
Met een beetje bruine chalk inkt heb ik een paar postzegelstempeltjes langs de rand gestempeld.
De blauw Noor!desing mal heb ik achter het afdrukje gebruikt.
Die heb ik met een stukje schuurpapier bewerkt.
Het designpapier weet ik zo niet meer waar dat van was...
Verder nog wat tickets en bloemen en een zijden strik.
En dit zijn onze jonge caviaatjes. Geboren op 4 maart.
Ze zijn al best groot als ze geboren worden en alles zit erop en eraan..
Met een paar uurtjes gaan ze al op onderzoek uit...zoooo leuk om te zien.
Deze fotootjes hebben we vandaag even snel gemaakt....ze mogen vanaf vandaag wennen aan
"mensenhanden"  dus even oppakken en weer lekker naar moeders.
Volgende week zullen ze wel even bij ons op schoot komen..als ze willen zitten  haha...want het zijn
echte "spring in`t veld-jes. We hebben ze even een tijdelijke naam gegeven zodat we hier weten over wie we het hebben hihi..De linker op de bovenste foto heet Dwarrel-junior...dat is een look-a- like van de papa
De rechter heet tijdelijk grijsje.

Links is de oudste en ook de brutaalste..en die heet even Sjonnie..
En de rechter is vlekje..
Mama Cavia heet trouwens Lina...
Het zijn allemaal driekleurige borstelhaar cavia`s...

nou..hierbij de cavia story...Ooh en ze worden / zijn alle vier verkocht.
Helaas kunnen we ze niet houden...Het was ook niet de bedoeling dat we jongen kregen maar
ja..soms hebben ze het ras verkeerd...hihihi..maar achteraf had ik dit toch niet willen missen..



18 opmerkingen:

Anita Meijer zei

Wauw wat is je kaart weer schitterend Janet, zo mooi ingekleurd, super gewoon. Wat lief jullie caviaatjes, zo schattig en jeetje wat zijn ze inderdaad al groot al als ze op 4 maart zijn geboren, klopt dat wel, dacht eigenlijk dat ze dan altijd helemaal kaal waren maar ja ik ben ook een leek hoor wat knaagdieren betreft.
Liefs van Anita

roelie zei

een prachtig kaart janet

en weer mooei detais en dit stempeltje vind ik ook zo gaaf

en wat schattig die cavia,s leuk hoor ja het is een hele belevenis geniet er nog maar even van

gr roelie

Linda zei

Mooi kaartje en wat een schattige kleine caviaatjes, echt lief
gr linda

Marianne zei

Heel mooi gedaan.
Leuke cavias.
Lieve groetjes Marianne

nans'creablog zei

Wat een prachtige kaart. En die caviaatjes zijn superlief.

Groetjes,
Nans

Colien zei

Mooie kaart weer, Janet! Prachtig met die lente-achtige kleurtjes en al die leuke details.
De caviaatjes zijn schattig, fijn dat ze al verkocht zijn. Op school (= werk) moeten we ook allert zijn op de sekses, want voor je het weet heb je er een heleboel. :)
grtz.Colien

jolanda zei

schitterend kaartje en lief die kleine cavia's

HenP Produkties zei

Wow, dit is echt een supermooie kaart, wat mooi ingekleurd zeg, houd ik wel van....
En die caviaatjes, zoooooo schattig, heel erg lief.

Heel veel freubelgroetjes,
Hilde

p.s. weet je de opdracht voor DML al, toevallig???

Anneke zei

Hoi hoi wat een mooie kaart is eer uit je handen gekomen....echt SCHITTEREND gemaakt hoor!!

Enne cavia's zijn ook erg leuk....onze cavia is een half borstelige cavia, en erg schattig beestje en ze luistert naar de naam Punky :)

Kijk maar naar mijn profielfoto dat is onze Punky....

Groetjes Anneke

Anneke zei

wat een schitterende kaart met prachtige bloemen.
en wat een poepies die cavia,s.
leuk om te zien.
groetjes An

Lenie Hempen zei

Wat een schattig kaartje Janet.
Echt super lief.
Wat een schatjes die cavia's.

Gr Leny Hempen

Hanny zei

Wat een prachtige kaart heb je weer gemaakt, erg mooi ingekleurd, mooie kleuren gebruikt en prachtige details.
Wat een scheetjes zijn die cavia's echt leuk zeg en zo klein..
Hier schijnt de zon dus nog lekker genieten,
liefs Hanny♥

annemarie zei

wat een geweldig kaartje mooie kleuren heb je gebruikt. ook een erg leuke stempel van Tilda. Lief hoor die kleine caviaatjes.

groetjes annemarie

Marianne Schut zei

Je kaartje ziet er weer helemaal top uit Janet, super kleurwerk en erg mooie kleurencombinatie! En wat een poepies jullie baby caviaatjes!!! Helemaal geweldig, geniet er lekker van voordat ze naar hun nieuwe baasjes gaan! Liefs Marianne

tanja zei

This a beauty ook op mij blog prijkt een newe en ik neem geen dieren spul meer hou bij de vogeltjes buiten

gr tanja

Monique Haarhuis zei

Wat een schitterende kaart Janet. Echt supergaaf en ook zo mooi gekleurd!
En wat zijn die jonge caviaatjes lief! Echt schatjes hoor. Ik heb het zelf ook meegemaakt. Koop je 1 cavia en een tijdje later heb je er 3 haha. Was echt een surprise, maar wel een leuke!

Groetjes,
Monique

Ilse zei

Ha die Janet!
Leuk hoor , die tijdelijke gezinsuitbreiding! Je wist nog wel zo zeker dat het twee.. vrouwtjes? waren.. Kan me voorstellen dat je het niet had willen missen. En ook mooi dat je al een nieuw tehuis voor ze hebt gevonden.
Grappig die plaatjes van Canary, is idd wel wat anders dan van Magnolia.
Groeten aan de rest van de familie,
Eric, Ilse, Madelon en Leonie

Ghea zei

je kaartje is een plaatje...en tja grijsje hoe kom je derop ik zie niks grijs aan de rechter kavia hihi lol.....liefs Ghea
ze zien er schattig uit.