dinsdag 12 maart 2013

Label.

Hallo welkom op mijn blog,

Dit keer een label zonder ingekleurd stempelafdrukje.
Ik heb wel een stempel gebruikt en dat is een Vintage Flourish van Noor!design.
Deze heb ik in het wit gestempeld over de twee kleine labels.

 Ik heb dus 1 grote label en twee kleine labels gebruikt.
Deze heb ik allemaal beplakt met designpapier van Riddersholm.
De bloemen zijn gemaakt met Color Core cardstock waarna ik de randjes heb geschuurd.
 Achter de bloemen heb ik nog bladeren geplakt die ik met een Vintage flourish heb gestansd.
Alle randjes zowel van de labels als van de bloemen zijn geschuurd.

Verder nog wat gewone roosjes ( kant en klaar)  en wat linten en parels gebruikt.

De labels zijn verkijgbaar bij Kimya verpakkingen
De stansjes zijn verkrijgbaar bij Ge-We Hobby en HobbyVision

Mochten jullie nog vragen hebben dan mag je me altijd mailen !!


10 opmerkingen:

Unknown zei

Schitterend label Janet, mooie kleuren combinatie.

Lieve groetjes Suze

Ghea zei

wat een bjoetie is dit Janet.
Liefs Ghea

Erica ♥ zei

Wat een super tag, die ziet er heel
erg gaaf uit, vooral de bloemen ☺

Fijne nieuwe (knutsel) week,
lieve grtjsss Erica ¤
heidebloempjuh.blogspot.nl

Anita Meijer zei

Oh wauw Janet wat is dit toch weer mooi, ik vind deze kleuren ook helemaal super, echt helemaal top.
Liefs van Anita

janieworkum zei

Het is weer schitterend gemaakt en mooi bewerkt.
groetjes janie

Jolara zei

wat ontzettend gaaf ! Liefs joyce

jolanda zei

mooie label

Lenie Hempen zei

Prachtig mooie Label Janet.
Echt schitterend.

Gr Leny Hempen

Jitske zei

Hij is prachtig,
groetjes Jitske

HenP Produkties zei

Hoi Janet,
Wow, wat is ie gaaf en dat zonder een plaatje!! Mooi hoor.
Vraagje: waar koop je dat mooie (krinkel)lint? Ik zoek me de blubber hihihi, maar vind het zo mooi, heb jij een adresje voor mij?

Lieve freubelgroetjes,
Hilde