donderdag 21 maart 2013

Muriel


Hallo allemaal,
Leuk dat je weer een kijkje komt nemen op mijn blog.
Dit keer heb ik een voorbeeldkaart voor jullie gemaakt met 1 van de nieuwe digi`s
die Krista Smith weer heeft getekend...Deze digi`s zijn te bestellen in de stamp shop van Saturated Canary

Muriel is haar naam en ik heb haar ingekleurd met distress inkt.
Rondom het afdrukje heb ik wat stipjes gezet met distress inkt en daarna met veel water langs de
buitenste rand een beetje vervaagd.
Verder heb ik gebruik gemaakt van diverse stansen en bloemen en parels.

Hier nog even de met distress inkt ingekleurde Muriel.

De gebruikte materialen zijn:

Distress inkt kleuren
Haren:           antique linnen en frayed burlap
Jurk               picked raspberry
Onderjurk      weathered wood
Schoenen       vintage photo
Achtergrond:  tumbled glass

Stanzen:          Grote ronde scallop ( go- kreate )
Vlinder stans:   Tim Holtz
Witte ronde :    Lin & Lene
Labeltje 
in Loonzakje :   Kimya verpakkingen
Takjes :            Vintage Flourish ( Noor!design)

Dan wens ik je nog een fijne dag en graag tot de volgende keer,


9 opmerkingen:

jolanda zei

prachtige kaart

janieworkum zei

Wat een prachtige kaart met vrolijke kleuren
groetjes Janie

Erica ♥ zei

Wat een prachtig mooie kaart met vele
mooie details, en de stempel is
super ☺

Fijne knutselweek nog gewenst ☺
Lieve grtjsss van Erica ¤
heidebloempjuh.blogspot.nl

Anita Meijer zei

Oh wauw Janet wat is dit weer schitterend, helemaal geweldig.
Liefs van Anita

lenywim35 zei

Wat een schattige kaart weer Janet. En wat kleur je dat prachtig met die schaduwen in de kleding.
Prachtig werk.
gr leny w

Lenie Hempen zei

Prachtig mooi kaartje Janet.
Echt schitterend.
Heb een heel fijn weekend.

Gr Leny Hempen

Unknown zei

Prachtige kaart Janet, geweldig in die felle kleurtjes.

Lieve groetjes Suze

roelie zei

super mooi kaartje janet

en prachtige kleuren en detai,s er op verwerkt ook gaaf zo die stipjes met distresinkt een leuke tip die ga ik onthouden

gr roelie

Anoniem zei

heel mooie kaart,

de kleuren
en alle details vormen een zeer mooi geheel!

Tine