maandag 18 maart 2013

Nieuwe challenge DML

Goede maandag allemaal,

Vandaag gaat er weer een nieuwe challenge van start op het 
Dutch Magnolia Lovers challengeblog,
Dit keer is de opdracht "gebruikt iets van hout"
En dit is mijn DT voorbeeldkaart:

Het afdrukje is van Magnolia ingekleurd met distress inkt.
Het modelletjes heb ik (weer) gemaakt met een Go-Kreate mal.
Links heb ik de perkamentrol stans van Noor!design gebruikt.
Die heb ik uit Cardstock gestanst en daarna opgeschuurd.
Het gras en de bloemen rechts zijn ook van Noor!design.
Als hout heb ik de kleine vogeltjes gebruikt. ( xenox )
Hier nog de grasrand met de vogeltjes.
Als je mee wilt doen dan kun je op DEZE LINK klikken en dan kom je op onze
Dutch Magnolia Lovers Challengeblog....we zien jullie creaties graag tegemoet.

9 opmerkingen:

nans'creablog zei

Prachtige kaart Janet. Mooi ingekleurde Tilda en superleuke malletjes.

Groetjes,
Nans

mandy zei

ik vind hem weer helemaal te gek hoor. Wat heb je dat weer leuk gemaakt.
mandy

martine zei

Wat een snoeppie...Leuk dat je die houten vogeltjes hebt gebruikt, passen er precies bij. Groetjes, Martine x

janieworkum zei

Wat een prachtige kaart Janet en prachtig bewerkt.
groetjes Janie

Lenie Hempen zei

Prachtig mooi kaartje Janet.
Echt schitterend.

Gr Leny Hempen

Erica ♥ zei

Wat een schitterende kaart, en mooi
zoveel bloemen, heerlijk vrolijk ☺

Fijne nieuwe (knutsel) week,
lieve grtjsss Erica ¤
heidebloempjuh.blogspot.nl

creacora zei

Helemaal TOP Deze kanjer !!

Groetjes Cora

Anita Meijer zei

Wat is die prachtig Janet, echt weer een genot voor het oog, zo mooi weer.
Liefs van Anita

roelie zei

heel mooi weer janet

die kalender en perkamentrol zijn ook zo gaaf he

en deze tilda een favo van mij erg mooi weer allemaal

gr roelie