woensdag 20 maart 2013

Nieuwe challenge HobbyVision


Hallo allemaal,
Vandaag is het de 20 ste en dit betekend niet alleen dat mijn schoonvader jarig is maar ook dat er weer een 
nieuwe challenge van start gaat op het blog van HobbyVision !!
Dit keer is een het kleuren challenge :

 En dit is mijn voorbeeld kaart.
Het zijn een tweetal labels aan elkaar geplakt en versierd met een romantisch plaatje,
Kant, lint, tekststempel van Noor!design, een ronde mal van Lin en Lene en nog wat bloemetjes.
Wij vinden het erg leuk als jullie allmaal gezellig mee doen met deze challenge !!
Kijk snel even op het blog van HobbyVision ! Niet alleen voor de challenge maar ook voor diverse
mooie voorbeeldkaarten. Elke twee dagen komt er een prachtige voorbeeld kaart op te staan die zeker
de moeite waard zijn om te bekijken. 

Ik bedank je weer voor het langskomen en ik hoop hier snel weer iets aan jullie te kunnen laten zien!


9 opmerkingen:

Kiek zei

Helemaal mijn kleuren! Die afbeelding met de rozen en vogels echt een plaatje. Is dat van internet of van een bestaande papierlijn?

Groetjes Kiek

Colien zei

Mooi! En prachtige voorjaarskleurtjes, daar zijn we aan toe!
grtz. Colien

jolanda zei

prachtige creatie

Lenie Hempen zei

Wat schattig Janet.
Echt super lief.
van harte gefeliciteerd met de verjaardag van Je Schoonvader.

Gr Leny Hempen

Ghea zei

Wowww wat eeen beeldschone Vintage TAG is dit geworden een plaatje.
Liefs Ghea

janieworkum zei

Prachtige kaart met Prachtige kleuren
groetjes Janie

Anita Meijer zei

Wauwie Janet wat heb je er weer een supermooie kaart van gemaakt, een genot voor het oog weer, zulke mooie kleuren, echt top.
Liefs van Anita

Erica ♥ zei

Wat een prachtige kaart heb jij
gemaakt, ik vind hem super !
Nog gefeliciteerd met je schoonvader ☺

Alvast een gezellig (knutsel)weekend ☺
Lieve grtjsss Erica xox
heidebloempjuh.blogspot.nl

Anoniem zei

super!

Tine