maandag 11 maart 2013

Purple / paars

Hallo allemaal,
Hier ben ik weer met een nieuwe kaart.

De afbeelding is een Saturated Canary van Krista Smith.
Het is een digi die ik ingekleurd heb met distress inkt op aquarell papier.
Ik heb hiervoor veel paars gebruikt.
Aan de rechterkant zit een ronde stans gemaakt met een Noor!design mal.
De Postcard en de zegeltjes heb ik van internet geplukt.
De digi is dus een Canary en heeft de naam Roses are red and violets are blue.
Je kunt deze digi HIER bestellen.

 In de onderhoek nog een bloementoefje met een paar kunst klimop blaadjes ertussen van de action.

En hier nog even de rechterkant met de postzegel en kleine zegeltjes.

Ik hoop dat jullie hier weer wat leuke ideeën aan overhouden.
Allemaal nog bedankt voor jullie berichtjes en bezoekjes !! Superleuk om ze te lezen !!
Dan kan ik jullie niets anders meer melden dan nog een prettige dag verder en heel graag tot
de volgende keer !!



7 opmerkingen:

janieworkum zei

Het is een schitterende kaart Janet
groetjes Janie

corryskaart zei

hoi janet
wat een plaatje an een kaart,zo mooi gekleurd en erg tof in deze kleuren
groetjes van corry

Ghea zei

wat kan jij dat toch mooi....een bjoetie is het weer schitterende kleur janet.
liefs Ghea

jolanda zei

hele mooie kaart

Colien zei

Gaaf! Zeker ook omdat je ook de haren in het paars hebt gekleurd, mooi effect!
grtz.Colien

Anita Meijer zei

Wat heb je deze kaart weer schitterend gemaakt Janet, echt een plaatje, ik vind hem prachtig.
Liefs van Anita

Lenie Hempen zei

Wat een prachtige mooie kaart Janet.
Echt schitterend.

Gr Leny Hempen