zondag 3 maart 2013

Sorry

Hallootjes,

Deze kaart heb ik een tijdje terug voor het blog van HobbyVision gemaakt.
Maar ik had hem nog niet op mijn eigen blog geplaatst.

Het modelletje heb ik gemaakt met een Go-Kreate mal.
De bruine lelie stansjes zijn gemaakt met een mal van Lin&Lene ( Joy!crafts)
De labels zijn van Kimya en het afdrukje is een digi van Saturated Canary`s.
Ik heb haar ingekleurd met distress inkt.
De kleine briefkaartjes en de ronde tekst heb ik van internet gehaald.
Verder nog wat bloemetjes en vlindertjes.

11 opmerkingen:

nans'creablog zei

Prachtige kaart. Ook een heel mooi ingekleurd plaatje.

Groetjes,
Nans

Erica ♥ zei

Een hele mooie en gezellige kaart,
veel mooie details, mooi met die
labels ☺

Lieve groetjes Erica xox ¤
heidebloempjuh.blogspot.nl

janieworkum zei

Prachtige kaart Janet, erg mooi bewerkt.
groetjes Janie

Marianne zei

Ziet er prima uit.
Lieve groetjes Marianne

Jolara zei

prachtig! liefs joyce

Gretha zei

Wat een prachtige kaart en hele leuke details heb je gebruikt. Leuk zo die verschillende kleuren.
Groetjes Gretha

Sanne zei

Super gaaf! Enorm leuk modelletje!

Liefs Sanne

Deborah zei

SUPERmooi kaartje, al die schitterende details, ben er helemaal weg van!
Groetjes Deborah

roelie zei

ook een heel mooi kaartje janet

heb je er weer van gemaakt met de mooie vorm kaart en alle deatai,s er op

gr roelie

jolanda zei

mooi kaartje

Rebelleke zei

super gaaf!!