zaterdag 27 april 2013

puppyluve

Hallo allemaal,
 
Vandaag een kaart van mij voor het Dutch Canary blog.
Het is de digi puppyluve.
 
 
Het stel heb ik ingekleurd met distress inkt zowel met de pads als de refills.
De kleurtjes zal ik onderaan dit bericht even beschrijven.
De basis bestaat uit een scallop grote Go-Kreate mal.
Daar zit er ook eentje scheef opgeplakt...en een ronde Noor! Design mal aan
de rechterkant ertussen geplakt. Onder het afdrukje zitten
de nieuwste "bingo" kaartjes gemaakt met de nieuwe Noor! Design stempels.
Deze liggen nu in diverse hobbywinkels.
De "spettertjes" op het afdrukje zijn gemaakt met enamel embossing.
Dit is een wat grovere embossingpoeder wat je aan de onderkant
moet verhitten. Er zitten meerdere kleurtjes in vandaar die spetter "look"
 

 


De kleuren die ik gebruikt heb zijn:

Meisje:

Haren             - antiqeu linnen
gezicht           - tattered rose met vintage photo
lippen            - spun Sugar
jurk                -  scattered straw ( geel ) broken china ( blauw) en spun Sugar (roze)
schoenen       - vintage photo.


Jongen:

Haren           - antiqeu linnen en vintage photo
gezicht         - tattered rose en vintage photo
broek           - faded jeans
schoenen     - frayed burlap
trui               - black soot

Het papier is van Maja Design - Vintage Spring Basics 3rd of March.
De ronde Noor!design  is mal nummer  6003/1002
De grote bloem heb ik zelf gemaakt en hiervan is ook een youtube filmpje van
waarin ik uitleg hoe ik de bloem gemaakt heb.
Hier even de link van het filmpje.

 
 
Dan wens ik jullie nog een fijne dag en tot de volgende X...
 
 
 





7 opmerkingen:

Erica ♥ zei

Prachtige kaart, helemaal super ☼

Een gezellig (knutsel)weekend gewenst ☺
Lieve grtjsss Erica xox
heidebloempjuh.blogspot.nl

Hanny zei

Schitterend en zulke mooie kleuren.
Fijn weekend, liefs Hanny♥

Angelique zei

Wat een schattig kaartje.
Ik vindt het plaatje erg lief.
De kleuren zijn erg leuk.

Veel liefs Angelique

Unknown zei

Schitterend Janet, wat een prachtige digi! Groetjes Frea

janieworkum zei

Wat een prachtige kaart en zo mooi gekleurd.
groetjes Janie

Anita Meijer zei

Wauw Janet wat is dit weer een supermooie kaart en weer zo schitterend ingekleurd, top.
Liefs van Anita

Anoniem zei

Both of those function really effectively, but Spiraflex more carefully
emulates the come to feel of a higher excellent cable machine and provides even larger handle when compared to the Electric power
Rods for faster effects.

Also visit my webpage: just click the following internet site