vrijdag 30 augustus 2013

I ♥ Summer

Hallo allemaal,

Een zomers kaartje van mij deze keer.

De basis van deze kaart is een witte cardstock dubbele kaart van 15 x 15 cm.
Hierop heb ik een zwart papier geplakt van 14x14 cm.
Daarop weer een witte van 13,5 x 13,5 cm.
Dan een designpapier met veel zwart van het 
paper padje "classic elegance" van Melissa Francis van 13 x 13 cm.
Dan nog een designpapiertje van het blokje en dat heeft de maat 12,5 x 12,5 cm.
Hierop heb ik het afdrukje van Magnolia "sea breeze" , ingekleurd met distress inkt geplakt...waar weer een stukje zwart papier onder zit.
Verdere versieringen zijn: labels waaronder 1 met een stempel "I ♥ summer" van
de summer lovin serie van Noor! Design.
Het hekje is een deel van een Noor! Design stans.
Dan heb ik nog wat klei modelletjes gemaakt met de mod molds mallen.
Wat wolkjes en wat bloemen.

Dan wens ik jullie nog een fijne dag verder en graag tot gauw.


2 opmerkingen:

jolanda zei

super leuke kaart

Erica ♥ zei

Prachtige kaart ☺

Een gezellig (knutsel)weekend gewenst ☺
Lieve grtjsss Erica xox
heidebloempjuh.blogspot.nl