zondag 1 december 2013

In the spotlight met bloghop.

Hallo allemaal,

Wij hebben met het Noor! Design team weer een leuke
"in the spotlight" bedacht en hier een bloghop aan gekoppeld...dus als het goed is
kom je nu van Astrid gezellig naar mij "hoppen" hihi

Hier is mijn voorbeeld kaart van het product dat in de spotlight staat en dat
is dus dit keer de buckles een leuke accessories aan een lintje.

 
  
En dit is de voorbeeld kaart die ik ervoor gemaakt heb.

Het model van de kaart is een Go-Kreate mal.
Rechts boven heb ik twee labels geplaatst met een lint erdoor waar dus een
buckle om zit. Deze heb ik uit kraft papier gestanst en daarna met
witte embossingpoeder bewerkt...
De vlinder heb ik uit glitterpapier gestanst.
Verder nog wat bloemen ter versiering.

De digi is van Di`s digi downloads...
Ik heb het ingekleurd met panpastel.
 Hier nog even de afbeelding van dichterbij.
Lijkt je het ook leuk om het inkleuren met panpastel te leren dan kun je op
7 december bij mij een cursus volgen...Dit geef ik in de winkel van Hobbyvision.
Je kunt HIER meer info vinden.

Het grijsboard tekstje is van Maja road en daar heb ik Frantage "Vintage rose" op gedaan.

En omdat je mee kunt doen aan de bloghop moet je dus nu naar iemand anders uit
het team "hoppen"...laat bij iedereen reactie achter en win een leuk prijs...

Je mag van mij nu doorhoppen naar Jenine
Zij zal je de volgende mooie creatie laten zien....

Veel hopplezier !!!

58 opmerkingen:

Unknown zei

Janet, wat een vrolijk en lief kaartje zeg... WOW! Grtjs

ellyscard creatief zei

Erg lief kaartje.
Gr Elly

Ink before you think 😀 zei

O, wat een schatje weer. Heel mooi geworden zo . En weer lekker met de pannetjes aan de slag geweest zie ik.
Gr Lilian

Jacqueline zei

wat een lief en schattig kaartje
groetjes Jacqueline

Ria zei

Leuke kaart, met mooie kleuren en een schattig beertje.

ANJA 3D zei

Schitterende kaart.
Groetjes, Anja

jolanda zei

prachtige kaart

Paper Profusion zei

Sooo sweet and adorable Janet. Beautiful card. Nicola x

Unknown zei

Wat een lieve kaart is dit geworden. Mooi zo met die bloemetjes en lintjes!

Margreet zei

Wat een prachtige kaart Janet....supermooie mallen gebruikt, mooi gekleurd en de buckle komt leuk over!

Annie Goedheer zei

wat een super mooi kaartje. ik hop weer even verder.
groetjes Annie.

Relinde Scheepers zei

Super leuke kaart!

groetjes Relinde

Natasja's Kaarten zei

Wat heb jij de buckles leuk verwerkt!

Erg leuk kaartje, super leuke kleurtjes en een schattug schattig stempeltje!

Groetjes, Natasja

Rosina zei

Heel lief kaartje Janet, met super leuke accentjes....

groetjes Rosina

Veerle zei

Hallo Janet,
Prachtig mooi kaartje en de buckle aan het lint van de label is een super idee. Heel mooi ook hoe je die buckles bewerkt hebt, super mooi.
Grtjs Veerle

Xandra Jacobs zei

een heel lief kaartje en elke keer zie ik weer leuke dingen om zelf eens te proberen.

gr Xandra

Unknown zei

Een heel leuk kaartje. Leuk met die strikjes zo.
Groetjes Tiny

henny zei

Een lief kaartje
Groetjes henny

Aartje zei

Wat een schattige kaart Janet en wat heb je de buckels op een leuke manier gebruikt. Dank je wrl voor de inspiratie.
Groeten, Aartje

Hermien zei

Wat een lieverdje een enig stempeltje heb je gebruikt.

Groetjes

GerJanne zei

Ha Janet,
wat gaaf hoe je die gespjes aan de labels hebt gemakt met de lintjes/strikjeas!
Zo kom je nog eens op ideetjes!
Groetjes,
GerJanne

Nadja zei

Your card is really great. It's nice to see something else than a christmas card.
Hugs Nadja

scrapgirlmarianne zei

Heel mooi en lief kaartje hoor, mooi gemaakt..hop naar de volgende!!

Marianne zei

Erg mooi kaartje!

Feikje zei

Schattig kaartje! Heel leuk idee om zo'n buckle te gebruiken bij je label :D

Scraptastische hobby zei

Hoi janet, ik heb bij je nieuwste post een reactie gegeven voor de bloghop, maar dit voorbeeld kaartje is ook prachtig!! ik ben je fan en bekijk bijna alles van je hoor!!
Lieve groetjes van Gerie

annemarie zei

wat een lief kaartje Janet, leuke stempel en zo leuk om je kaart een vorm mee te geven blijf ik toch leuk vinden.

groetjes Annemarie

Christa zei

wat een sweetie zeg xx christa

Henneke zei

Dit is echt een lief kaartje, helemaal mijn kleur

groetjes
Henneke

creagerrie zei

waauuww janet wat een schattig kaartje

groetjes gerrie

Alice zei

Hallo Janet.
wat een lieve kaart.
en wat leuk zo die buckles op de tag.
Liefs Alice

janieworkum zei

Wat een beeldschone kaart, prachtig in de roze tinten.
Ik ga nu weer verder hoppen. Kijken wat de volgende heeft gemaakt.
groetjes Janie

scraphobby zei

wat een lief kaartje mooie digi ,kleuren en mooie letters van love.
groetjes Marian

KarinsArtScrap zei

een hele lieve en mooie kaart Janet.

gr karin

Anoniem zei

wat lief

Tonnie zei

Dag Janet, wat een pracht van een kaart heb je gemaakt! Schitterende kleurtjes en van die leuke accenten.

jessy zei

Leuk wat je met de buckles gedaan hebt ! Heel sweet roze kaartje ;-)

Marie-Anne zei

Mooi kaartje!

Marie-Anne

Vigdis zei

Wat een lief kaartje is dit zeg. Vind de kleurencombinatie prachtig. Bedankt voor je inspiratie Janet.

Groetjes,

Vigdis

Kaartengek17 zei

wat een lieflijk kaartje , weer heel anders dan Astrid en de anderen...maar zeker net zo mooi....

liefs marion

Mieke zei

Wowwww, wat een lief kaartje!!

Monique zei

Ziet er super uit Janet. En ik zou graag een keertje een cursus bij je volgen. Maar de afstand.....
Lieve groetjes, Monique
www.knutselsenkadootjes.blogspot.nl

Nu gauw naar Jenine

Erica ♥ zei

Super mooi kaartje, te gekke kleuren !
Gezellige nieuwe week ☺
Liefs Erica ☼

Marjoleine zei

Wat een leuke kaart Janet. Echt super!
Liefs,
Marjoleine

Irm zei

Schitterend kaartje Janet! Het heeft toch wel iets die pannetjes! ;-) Ik heb de buckles ook gebruikt, ze zijn erg leuk! En nu hop ik naar de volgende! Groetjes, Irm

Sylvia zei

Super schattig kaartje en de buckels zijn erg leuk.

Groetjes Sylvia

Suzan zei

Ik hop als laatste mee geloof ik(ha-ha)
Maar vindt je kaart geweldig!
Groetjes Suzan

MiqueG zei

Superleuk roze en bruin.... en de gespjes zijn ook erg leuk! Hoe krijg je het voor elkaar.....steeds iets nieuws te bedenken! KLASSE!!

maris76 zei

Wat een lief kaartje... Wat prachtig. Ga gauw verder met de hop..

Wiebine zei

Mooie kaart zeg en wat is ook hier weer veel te zien op de kaart, de kaart hierboven vind ik trouwens ook super mooi ! met die steentjesmask.
groetjes,
Wiebine

Krista zei

Wat een schatje!!!
Liefs,
Kirsta

Anoniem zei

What a sweety!

Unknown zei

Hopperdehop! Ook hier weer een boel moois. Het beertje is echt schattig!

Groetjes,
Daniëlle

grietje52 zei

wat een mooi vrolijk kaartje,en wat een ideeen doe ik op met de bloghop,het beertje is heel mooi ingekleurd,het lijkt net een echte teddybeer.en vreselijk mooi afgewerkt

Monique Haarhuis zei

En bij jou ook al zo'n plaatje, echt superrrr. En wat heb je de buckles mooi gebruikt, leuk aan zo'n label! Ik ga weer verder hoppen, doeiiii

Groetjes,
Monique

Wendy Schoonhoven zei

Wat een schattig kaartje. En grappig dat je die gespjes met glitter hebt gedaan. Geeft een leuk effect.

roelie zei

o wauw janet wat een super mooi kaartje met al die details er op en leuk zo het gespje verwerkt

gr roelie

Sol zei

Beautiful coloring of the little bear!! Adorable image.. cute colors. and I love the shape of the card.. and the layers.. :o)