woensdag 5 februari 2014

Grote Demo dag.

8 februari DEMODAG!!!

Op 8 februari is er weer een grote demodag op de bovenverdieping van onze winkel. (U moet hiervoor een trap op)
Wij zijn druk bezig met het aanschrijven van diverse groothandels om een leuk gevulde Goodybag ter beschikking te kunnen stellen voor de eerste 50 betalende klanten.

De demodag is van 10.00 - 16.00 uur.

Onder andere de volgende dem's staan op de planning:

* Jolanda Bergmans - Noor! Design, januari collectie
* Joyce Martens - Noor! Design, januari collectie
* Diny Sprakel - PanPastels
* Lydia Boode - Copic Markers
* Annie Fransen - Studio Light
* Anke Soeters - Let's Get Bizzee
* Alex & Nancy vd Pluijm - eigenaren Let's Get Bizzee, promotie
* Raffaela Perego - Dutch Doobadoo
* Neline Plaisier - Marianne Design februari artikelen
* Ineke Bezemer - Joy! Crafts Bakery serie
                      * Corina van Holstein - Trouvaille, Fabric papers & Double End Pick Tool

      Make & Take door Martine Bosman - Postcard butterfly stempel, stempellinnen Joy en Faber Castell potloden

                   Make & Take door Janet Blaauw - Label maken met zelfgemaakte kleifiguurtje.

U komt toch ook?


2 opmerkingen:

lenywim35 zei

Hallo Janet,
Ik wilde je een heel goede demodag wensen.
Zelf kan ik niet komen, ik heb zelf een Creabeurs bij Artistieke Handen, dat weer eens een keer in ZuidHolland in Schiedam wordt gehouden. Ik ben benieuwd.
gr leny w

roelie zei

zou best willen maar ben ik met trein en bus 4 uur onder weg

gr roelie