maandag 10 maart 2014

Flessen

Hallo allemaal,

Laat ik maar eens niet een openings zin gebruiken over het weer want daar is al zoveel over gepraat  hihi...Dat kunnen we wel overslaan haha..
Wat ik wel met jullie wil delen zijn deze flessen die ik gepimpt heb.
Een tijdje terug was ik met onze dochter bij de xonox en zag daar deze flessen staan.
Ik dacht daar ga ik iets mee doen....Het middelste gedeelte was glad dus prima om daar
te beginnen met een strook jutte. Daar op heb ik diverse andere dingen geplakt zoals kantjes, bloemen, een klei lijstje enz..enz...
Het op plakken van diverse materialen doe ik altijd met de lijm van Joy! Crafts de paper blossom gleu...dit lijmt alles en droogt mooi transparant op.
De fles hierboven op de foto is helemaal gemaakt met producten van Noor! Design.
Het ovaal heb ik in twee kleuren opgeplakt en daarop de stansjes van de veertjes verwerkt die ik zwart heb gemaakt met gesso en daarna met inca gold een ijzeren look gegeven.
 De sleutels zijn ook net als de veren gemaakt en het slot is van Doobadoo...
Bij deze heb ik een lijstje gemaakt van lichtgewicht klei en een malletje.
Daarin twee parelhartjes geplakt en met glossy accents overgoten.
Verder diverse soorten kant en bloemen.

Het was een erg leuk "karweitje" om deze flessen te pimpen en ik denk dat het ook niet bij deze twee blijft :)

Dan wens ik jullie een fijne dag verder en wie weet tot ziens op de toekomstige beurzen en demo`s in het land waar we met diverse Noor! Design "meiden" weer aanwezig zullen zijn. Te beginnen a.s. donderdag op de KGK dagen in DEN BOSCH !!
Image and video hosting by TinyPic

2 opmerkingen:

lenywim35 zei

Geweldig gedaan Janet. Mooi zijn dit soort flessen he? gr leny w

Oktoberkind zei

Ik vind ze prachtig!