dinsdag 25 maart 2014

Nieuw !! Colourstock blog !!


Hallo allemaal,

Misschien hebben jullie het al wel gezien maar er is een nieuw blog !!
En wel een blog met alles over kleurtjes, zowel van Panpastel, Copic, Molotow markers enz enz...vandaar heet het nieuwe blog

Copic, Panpastel & meer
 en dit alles onder de vlag van COLOURSTOCK 
een distributeur van allerlei prachtige kleur producten.


Ook ik mocht als DT lid deelnemen, samen met een groep 
geweldige kleursters. Ik zal me vooral op
het gebruik van de Panpastel gaan richten...en wie weet later nog wat meer.
Wij willen jullie zo tips, tutorials, voorbeelden, kleurnummers enz...meegeven op dit blog en ook een duidelijke beschrijving van het hoe en wat met de kleuren.

Ik zou zeggen..kleur je met ons mee??
Wordt dan volger van ons blog en mis niks meer
op het gebied van kleuren en ook de nieuwigheden die
vast nog zullen verschijnen.
Dus klik HIER om naar het blog te gaan en mis
niks van allerlei nieuwtjes tips en ook zullen er wel candy`s opkomen !

Image and video hosting by TinyPic

1 opmerking:

lenywim35 zei

Helaas Janet, je weet het. Dit blog ga ik niet volgen. Word ik jaloers van. Ben blij dat gaat wat gaat. gr leny w